Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
Hogyan blogoljunk (még COVID-19 idején is?)
Hívd tartalom marketingnek vagy blognak, egy a cél: rendszeres, minőségi, segítőkész, SEO-optimalizált írások közzététele, célközönségednek címezve. De vajon honnan tudod, hogy megtérülnek-e blogírási erőfeszítéseid, még olyan időkben is, mint a COVID-19? Cikkünkben eláruljuk!
Tovább a cikkhezHírek
Elindult a Facebook shop
Elindult a Facebook Shop, melynek a lényege, hogy bármilyen vállalkozás csinálhat webáruházat a facebookon. Kinek jó ez, és pontosan hogyan kell elképzelni?
Tovább a cikkhezHírek
Több kontroll a hirdetőknek az in-stream videók esetében
A hirdetőknek több lehetőség áll majd rendelkezésre arra, hogy kontrollálják a hirdetések elhelyezését az in-stream videókban megjelenő hirdetésekre vonatkozóan.
Tovább a cikkhezStratégia
Jalsovszky Ügyvédi Iroda: interjú a járványhelyzetről
"Megszaporodtak a munkajogi megkeresések, több kérdés vonatkozik a szerződések megszüntetésének, megszegésének a következményeire is. Nem meglepő módon, kezdenek előjönni a csődjoggal és fizetésképtelenséggel kapcsolatos kérdések is. Egy dolog viszont közös ezekben a megkeresésekben: a jelen helyzetben mindenkinek AZONNAL van válaszra szüksége." Ügyfelünkkel, Jalsovszky Pállal beszélgettünk arról, hogy ügyvédi irodaként mit tapasztalnak a válsághelyzetből. Interjúalany: Jalsovszky…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
A hirdetésbővítmények aranybányája
Miért fontosak a hirdetésbővítmények? A hirdetésbővítmények igazi nagyágyúk. Segítségükkel területet foglalhatunk a keresőben, lejjebb és lejjebb szorítva versenytársainkat. Használatuknál az alapelv: hogy a több, az több! Azaz minél több bővítményt használunk, annál jobb eredményt érünk el.
Tovább a cikkhezHírek
A Google teszteli a “menetkész rendelést”
A Google teszteli a menetkész rendelés használatát a helyi shopping hirdetéseknél. A helyi készlet hirdetéseknél kiemelt helye lesz a “készleten” mobil élménynek és a “menetkész rendelés” opciónak. ♂
Tovább a cikkhez