Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A Google Ads több frissítést vezet be az APP kampányokhoz

A Google Ads számos változtatást vezet be az APP kampányokban, amelyek célja a létrehozási folyamat egyszerűsítése és további konverziók generálása. Lássuk a részleteket!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Megérkezett: Időjárás alapú célzás a Facebookon

Egyelőre csak az Egyesül Államokban használható a Facebook időjárás alapú célzási lehetősége, azonban reméljük hamarosan Magyarországon is megjelenik majd. Ha Neked is befolyásolja a vállalkozásodat az időjárás, akkor ebből profitálhatsz.
Tovább a cikkhez
Fanni Farkas

A Google Ads hirdetők innentől YouTube-ról is nyerhetnek potenciális ügyfeleket

A Google béta verzióban működő potenciális ügyfelek űrlapbővítménye segítségével a YouTube nézői közül is tudunk már leadekre szert tenni. A tavaly még csak keresőkampányokra elérhető bővítmény már YouTube és Discovery kampányokban is működik.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google Shopping ajánlattételi stratégiák 2020-ban

Te is futtatsz Shopping kampányokat? Most bemutatjuk a jelenleg elérhető ajánlattételi stratégiákat, hogy eldönthesd, számodra melyik a legrelevánsabb! Az évek során folyamatosan változtak a különböző ajánlattételi stratégiák, így nehéz lépést tartani az újításokkal, ezért most egy csokorba gyűjtöttük a jelenleg elérhető ajánlattételi stratégiákat a shopping kampányokhoz!
Tovább a cikkhez
Árpád Vona

A Google nagyobb betűméretet tesztel a hirdetések címsorában

Szemfüles felhasználtók kiszúrták, hogy a Google hirdetéseinek első címsorában jelentősen nagyobb betűméret jelenik meg, mint a hirdetések második címsorában. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

#TOP 24 Hatékony Képes Hirdetés

Kielemezzük a legeredményesebben működő bannereket, amelyekből rengeteg egyszerűen megvalósítható ötletet kaphatsz.
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész