Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A Google összevonja az Egyéni Érdeklődési Szegmenst az Egyéni Szándékolt Közönséggel az Egyéni Közönségek opcióba

A Google összevonta a Egyéni Érdeklődés és Egyéni Szándékolt közönségeit. Megmutatjuk, hogyan tudjuk elérni a régi közönségeinket, és hogyan hozhatunk létre újakat.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Lokális SEO: így alkoss releváns tartalmat a célközönségednek

Hogyan szabjuk a tartalmainkat a célközönségünknek megfelelőre? Hogyan tűnjünk ki a környezetünkben fellelhető konkurencia sűrűjéből? Hogyan segít ebben a kulcsszókutatás, a blogolás, vagy éppen a közösségi média? Ezekre a kérdésekre kerestük a választ a legújabb, lokális SEO-ról szóló cikkünkben.
Tovább a cikkhez
Kristóf Molnár

A Google botjai hamarosan HTTP/2-es oldalakat is át fognak nézni

A HTTP/2 a HTTP következő generációja, ahol kevesebb nyitott kapcsolatra van szükség a működéshez, így például hatékonyabban tud a Googlebot átmenni a weboldalon.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Rendkívüli hírek: A Facebook korlátozza a hirdetések számát

A Facebook 2021 Februártól elkezdi korlátozni a megjeleníthető hirdetések számát. A korlátozás mértékének meghatározására az előző év legmagasabb költésű hónapját veszi alapul.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A tökéletes kiterjesztett szöveges hirdetés 4 hozzávalója

Az Optmyzr cég 700 Google Ads fiók összesen egymilliárd megjelenést produkáló 1.2 millió hirdetésének elemzésével megállapította, hogy mi volt a közös pont a legjobban teljesítő kiterjesztett szöveges hirdetésekben (expanded text ad - ETA). Lássuk, mire jutottak.
Tovább a cikkhez
Dániel Stomp

A Google felhasználja a BERT algoritmust a fact check adatbázishoz

A napokban kelt szárnyra a hír, hogy a Google felhasználja a BERT algoritmust ahhoz, hogy a híreket/sztorikat összekapcsolja a fact check adatbázissal
Tovább a cikkhez
Klikkmánia