Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A Google korlátozza a keresési kifejezések jelentését az adatvédelemre hivatkozva

Még kérdéses, hogy ez pontosan mekkora korlátozást jelent, ugyanakkor a hirdetők jelentős adatokat veszítenek mindenképpen.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hogyan írj tökéletes kattintásra ösztönző szöveget (CTA-t)?

Hogyan használjuk a CTA-t, hogy hatékonyabban teljesítsen a hirdetésünk? Mely esetekben nincs szükség rá és hol van kiemelt szerepe?
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész

A Google bevezette a “licenszelhető” címkét és szűrőt a képkeresőben

Jelenleg a módosítások béta-tesztje zajlik. Mint ismeretes, eddig is kereshettünk képeket a felhasználási jogok alapján, eddig azonban a “Felhasználási jogok” alatt legördülő menüpontok másak voltak, pl. “újrafelhasználható”, vagy “módosításokkal újrafelhasználható".
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hogyan optimalizáljuk profilunkat a helyi felhasználók számára?

Ha közösségi média marketingről van szó, elsősorban követőbázis növelésről és a lehető legtöbb felhasználó weboldalra tereléséről hallunk. Ez az e-kereskedelmi vállalkozások esetében valóban kulcskérdés, azonban mi a helyzet azokkal, akik kizárólag a helyi felhasználókra szeretnének összpontosítani? Megmutatjuk, milyen lehetőségeik vannak azoknak a vállalkozásoknak, akik függnek a földrajzi elhelyezkedéstől!
Tovább a cikkhez
Anna Cseh

Google segítség a helyi fogyasztók eléréséhez

A világ különböző részein élő közösségek COVID-19-járványra adott reakciói más és más szakaszban tartanak, és a vállalkozások a helyi rendelkezések függvényében újraindítják vagy korlátozzák tevékenységeiket. A fogyasztók segítséget igényelnek, hogy eligazodjanak a változó piacon, és a Google-hoz fordulnak helyi információikért – például hogy mi van nyitva a közelükben, milyen biztonsági rendszabályok érvényesek az üzletekben, és…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Mi az a Google Discovery hirdetés és hogyan használd?

Ismerd meg a Google Discovery kampányt, melynek segítségével egyetlen hirdetési kampánnyal több platformon, akár 2,8 milliárd embert érhetünk el.
Tovább a cikkhez
Adrienn Laczkó