Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Változás a Google Helyek jelentésben
Az elmúlt hónapban a Google „egyszerűsített” helyjelentéseket vezetett be a Google Ads felhasználói felületén. Mi változott a Google Ads Helyek jelentésében, és miért van szükségünk egyedi jelentésre?
Tovább a cikkhezHatékony B2B PPC kampányok 2020-ra
Mivel a B2B ügyfelek több, mint 70%-a keresőmotorokkal találja meg az üzleti partnereit, fontos, hogy minőségi PPC hirdetésekkel prezentáljuk magunkat számukra, a megfelelő időben és a megfelelő üzenettel.
Tovább a cikkhezA Google Ads bevezet egy új Betekintési oldalt
A Google a keddi Advertising Week keretein belül több új automatizált kampánytípust és funkciót mutatott be.
Tovább a cikkhez5 tipp a célközönségünk megismeréséhez
Ismered a célközönséged? Biztos vagy benne? Az összes iparág jól menő vállalkozásainak egy közös vonása van: Tudják, hogyan lehet elérni célcsoportjukat. A vonzó blogtartalom és a hatékony értékesítés sarkalatos pontja az a képesség, hogy megértsük azokat az embereket, akik meglátogatják a webhelyünket.
Tovább a cikkhezÚjítások az Instagram Direct Message-ben
Az üzenetküldés hosszú utat tett meg, mióta először megjelent az Instagramon. Láthatjuk, hogyan fejlődjön az üzenetküldés, ahogy növekszik folyamatosan a felhasználók száma.
Tovább a cikkhezMilyen hatással lesz az idei ünnepi szezonra a COVID-19?
Mire készülhetnek a kereskedők az idei ünnepi szezonban? Mi lesz az idei black friday-jel? Biztosan sok kerekedő próbál találgatni és felkészülni. Az alábbi cikk a lehetséges kimeneteket taglalja.
Tovább a cikkhez