Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Oly távol vagy tőlem és mégis közel, a lokális PPC hirdetések ereje
A COVID-19 járvány által okozott hirtelen globális megrázkódtatás a csőd szélére sodort jó pár iparágat, és sok vállalatnak már az A-tervet, sőt a B-terv stratégiáit is el kellett felejtenie. Még inkább fontossá váltak azok a megoldások, amelyek segítségével a helyi hirdetőket is ki tudjuk szolgálni.
Tovább a cikkhezA Google automatikusan alkalmazott ajánlásai
2019 januárjában a Google értesítette a hirdetőket és ügynökségeket egy új programról, amelyben Google Ads automatikusan módosíthatja a hirdetési fiókokat - hacsak a hirdetők nem mondanak le erről a kísérleti programról. Ez nagy kavarodást váltott ki, de akkor mintha semmi sem történt volna.
Tovább a cikkhezÚjdonságok a Spotify kapcsán
A Spotify egyre nagyobb népszerűségnek örvend, és ennek megfelelően a fejlesztők is igyekeznek rendszeresen újdonságokkal előrukkolni. Lássuk, mik történtek mostanában a Spotifynál.
Tovább a cikkhezHogyan alkalmazkodjunk a kulcsszavak átalakult szerepéhez a kattintás alapú hirdetések világában?
Emlékszünk arra, amikor még a kulcsszó volt a PPC alfája és omegája? Nos, ez jelentős átalakuláson megy keresztül és a kulcsszavak szerepe egyre inkább veszít jelentőségéből. Érdemes felfigyelnünk erre a változásra és megismerkednünk a további lehetőségekkel.
Tovább a cikkhezA járvány ellenére is emelkednek a keresőhirdetési költések 2020-ban
Az eMarketer felülvizsgálta az év elején közzétett előrejelzését a keresőhirdetésekre vonatkozóan, ami akkor még csökkenést mutatott a turizmus leállása miatt. Az új előrejelzés 2020-ra 5,9%-os növekedést mutat.
Tovább a cikkhezÍgy turbózhatja fel a PPC kampányaidat a közösségi média
Ebben a cikkben megtárgyaljuk, hogyan hagyatkozhatsz a PPC hirdetéseidben a közösségi médiára. Olyan módszerekről lesz szó, amelyekkel új lendületet adhatsz a marketingednek és a cégedet a következő szintre emelheted.
Tovább a cikkhez

