Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A YouTube hirdetéseket helyez el a nem monetizált csatornákon
A YouTube hirdetéseket futtat nem monetizált csatornákon, de a tartalomkészítők nem szereznek ezzel bevételt. A változtatással kapcsolatban a tartalomgyártók felháborodásukat fejezik ki. A problémának nem magát a hirdetéselhelyezést, hanem a díjazás mellőzését tekintik.
Tovább a cikkhezFrissíti a “Remove Outdated Content Tool”-t a Google
Frissítés történik a Google-nél, most főleg UI-terén újul meg a Search Console-hoz kötődő eszköz.
Tovább a cikkhezShopping CSS alapok 10 percben
Az idehaza is egyre elterjedtebb Shopping CSS szolgáltatások kapcsán indított bogcikk sorozatunkban arra keressük a választ, hogy mik az általános tévhitek a CSS-ekkel kapcsolatban, mire figyeljünk a megfelelő CSS Partner kiválasztásánál, és hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet ebből a megoldásból.
Tovább a cikkhezA Google Ads továbbfejlesztette az intelligens ajánlattételi stratégia előrejelzéseit és statisztikáit
A Google a napokban bejelentette az intelligens ajánlattétel algoritmusának továbbfejlesztését, amelynek a középpontjában a jelentési statisztikák és prediktív funkciók állnak.
Tovább a cikkhezOly távol vagy tőlem és mégis közel, a lokális PPC hirdetések ereje
A COVID-19 járvány által okozott hirtelen globális megrázkódtatás a csőd szélére sodort jó pár iparágat, és sok vállalatnak már az A-tervet, sőt a B-terv stratégiáit is el kellett felejtenie. Még inkább fontossá váltak azok a megoldások, amelyek segítségével a helyi hirdetőket is ki tudjuk szolgálni.
Tovább a cikkhezA Google automatikusan alkalmazott ajánlásai
2019 januárjában a Google értesítette a hirdetőket és ügynökségeket egy új programról, amelyben Google Ads automatikusan módosíthatja a hirdetési fiókokat - hacsak a hirdetők nem mondanak le erről a kísérleti programról. Ez nagy kavarodást váltott ki, de akkor mintha semmi sem történt volna.
Tovább a cikkhez