Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy 2021-es e-kereskedelmi folyamatról, amely egy üzletet megjelenítő billentyűzetet, okostelefont és laptopot tartalmaz. A tételek a „Kosárba helyezés” feliratú kosárból egy szállítókocsiba áramlanak, hangsúlyozva a hatékony közösségi média hatását az online vásárlásra és a szállítási lépésekre.

Közösségi E-kereskedelem: Hogyan vágjunk neki a 2021-nek hatékony közösségi médiával?

Nem árulunk el nagy titkot azzal, hogy az online kereskedelem folyamatosan változik és új megoldásokkal rukkol elő. A szorgalmas hirdető pedig minden figyelmét arra fordítja, hogy lépést tartson az újabb és újabb trendekkel. Amikor már azt hitted, hogy sínen van az e-kereskedelmi stratégiád, egy új paradigma tűnik fel a láthatáron!
Tovább a cikkhez
Anna Cseh
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

10 tipp helyi vállalkozások számára a Google hirdetések optimalizálásához

A fizetett keresési hirdetések létrehozása, koordinálása és optimalizálása a helyi vállalkozások számára egy plusz feladatot és nyűgöt jelenthet a számos más feladat mellett ami miatt aggódniuk kell. A világszerte változó ipari követelményeknek való megfelelés egy világméretű járvány mellett a vállalkozónak már sokszor kimerítő ahhoz, hogy megtanulják kezelni ezeket a hirdetési felületeket.
Tovább a cikkhez
Ivett Mészáros
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Twitter folytatja a fiókok ellenőrzését

A Twitter bejelentette, hogy újraindítja a Verified Accounts programot. A fiókellenőrzés kék jelvényeket tartalmaz, amelyek a Twitter-tagok hitelességét hivatottak jelezni.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Teszteli interaktív keresési eredmények megjelenítését

A Google egy olyan találati oldalt tesztel, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a weboldalakon található képekre kattintva megtekinthessék őket. Ez hatással lehet az átkattintási arányokra is.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google a kiterjesztett valóságot használ kozmetikumok kipróbálására

A Google a kiterjesztett valóságot használja arra, hogy a felhasználók kipróbálják a kozmetikumokat. A Google megjeleníti az influencerek termékajánlatait a mobil Google Shopping találatokban és a Discover feedben is.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja cél ikonokkal, ellenőrző listával, sakkfigurával, folyamatábrával és aktatáskával, amelyek üzleti stratégiai elemeket szimbolizálnak. A kékkel színezett „stratégia” szó a COVID-19-korszak alkalmazkodását jelzi.

Hova tovább egy ilyen év után? Marketing Trendek 2021-re

Nincs kétség, hogy 2020 egy őrült év volt. A társadalmunkban bekövetkezett nagy változások okozta káosz miatt számos iparágnak - beleértve a marketinget is - fejlődnie és alkalmazkodnia kellett ahhoz, hogy megfeleljen az “új normális” helyzetnek.
Tovább a cikkhez
Fanni Farkas