Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google kereső sötét verziójában a hirdetések kevésbé tűnnek hirdetéseknek
A Google kereső követi azt a trendet, amit mostanság az olyan nagyok, mint pl az Instagram, vagy a Facebook is bevezettek: a sötét módot.
Tovább a cikkhez16 YouTube trend a 2021-es évre
A Youtube kétségkívül kikerülhetetlenné vált a videós tartalomgyártás megosztás terén. Ahhoz, hogy jól teljesítsünk ezen a platformon szükséges, hogy ismerjük a legfontosabb YouTube trendeket.
Tovább a cikkhezÍgy használd a tartalommarketinget a hasonmás célközönségekhez
A tartalommarketing jól használva kis befektetéssel hosszú távú eredményeket hozhat a céged számára. Nem véletlenül használja ezt egyre több vállalkozás a marketing eszközei között.
Tovább a cikkhez22 lehetséges ok, ami a rangsorolás és az organikus forgalom csökkenése mögött állhat
Ha a weboldalad organikus forgalma csökkenésnek indult, vagy a rangsorolási adatokban látsz visszaesést, akkor hoztunk 22 lehetséges tényezőt, amik a folyamatok mögött állhatnak. Ezeket megvizsgálva és kiértékelve megállíthatod a honlapod értékeinek további zuhanását.
Tovább a cikkhezMegszűnik az általános kulcsszó egyezés módosítóval és jön a továbbfejlesztett kifejezés egyezés
Ez azt jelenti, hogy a hosszabb kulcsszavakat már nem váltják ki a Broad Match Modifier (általános egyezés módosítóval, továbbiakban BMM) keresési kifejezések. A széles kulcsszavak továbbra is használhatóak lesznek.
Tovább a cikkhezGoogle Ads-fiókjainkat már portfólió ajánlattételi stratégiával is kezelhetjük
Már minden hirdető létrehozhatja és kezelheti a több fiókra kiterjedő ajánlattételi stratégiákat mind a Keresési, mind a Shopping-kampányokban.
Tovább a cikkhez


