Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google Ads Minőségi Mutató anatómiája
Most megmutatjuk a google miért és hogyan használja a minőségi mutatót a Google Ads hirdetéskor és hogyan javíthatunk ezen a pontszámon.
Tovább a cikkhezAz adaptív keresési hirdetések formátum az alapértelmezett Google Ads-ben
Ahogyan az várható volt, immáron az alapértelmezett hirdetési formátum az RSA lett. A szöveges keresési hirdetések (ETA) egyelőre maradnak, de már az RSA lép előtérbe.
Tovább a cikkhezA hozzárendelési jelentések már a YouTube- és a vizuális hirdetéseket is tartalmazzák
Tavaly megújult a hozzárendelési jelentés, az áttekintő oldalon átláthatóbbak az ügyfelek konverzió előtt bejárt útvonalai. A YouTube-hirdetéseken felül pedig már a vizuális hirdetéseket is tartalmazza a hozzárendelési jelentés.
Tovább a cikkhezMennyire számítanak a megjelenített URL-ek a fizetett hirdetésben?
Azt már mindannyian tudjuk, hogy a hirdetésben használt tartalmi elemek (címsorok, kulcsszavak, CTA, stb.) nagy hatással vannak a hirdetések teljesítményére. Az is köztudott, hogy a megfelelő céloldal is nagyban növelheti a konverziós arányt. De vajon a fizetett hirdetésben megjelenő URL-ek megváltoztathatják-e a teljesítményt? Az alábbi cikkből kiderül!
Tovább a cikkhezLead űrlap, mint kattintás nélküli konverzió
A keresési eredmények oldalon (SERP) található lead űrlapok kattintás nélküli konverziót jelentenek a Google Ads- felhasználók számára.
Tovább a cikkhez7 lépés a megfelelő Facebook közönség kiépítéséhez
A megfelelő Facebook hirdetési közönség kiválasztása csökkenti a hirdetési költségeket és javítja a megtérülést. De hogyan lehet igazán releváns közönségre szűrni? Ez egy több lépésből álló folyamat, ezen vezetünk most végig téged.
Tovább a cikkhez



