Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

A Google Ads Minőségi Mutató anatómiája

Most megmutatjuk a google miért és hogyan használja a minőségi mutatót a Google Ads hirdetéskor és hogyan javíthatunk ezen a pontszámon.
Tovább a cikkhez
Ivett Mészáros
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Az adaptív keresési hirdetések formátum az alapértelmezett Google Ads-ben

Ahogyan az várható volt, immáron az alapértelmezett hirdetési formátum az RSA lett. A szöveges keresési hirdetések (ETA) egyelőre maradnak, de már az RSA lép előtérbe.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A hozzárendelési jelentések már a YouTube- és a vizuális hirdetéseket is tartalmazzák

Tavaly megújult a hozzárendelési jelentés, az áttekintő oldalon átláthatóbbak az ügyfelek konverzió előtt bejárt útvonalai. A YouTube-hirdetéseken felül pedig már a vizuális hirdetéseket is tartalmazza a hozzárendelési jelentés.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Mennyire számítanak a megjelenített URL-ek a fizetett hirdetésben?

Azt már mindannyian tudjuk, hogy a hirdetésben használt tartalmi elemek (címsorok, kulcsszavak, CTA, stb.) nagy hatással vannak a hirdetések teljesítményére. Az is köztudott, hogy a megfelelő céloldal is nagyban növelheti a konverziós arányt. De vajon a fizetett hirdetésben megjelenő URL-ek megváltoztathatják-e a teljesítményt? Az alábbi cikkből kiderül!
Tovább a cikkhez
Árpád Vona
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Lead űrlap, mint kattintás nélküli konverzió

A keresési eredmények oldalon (SERP) található lead űrlapok kattintás nélküli konverziót jelentenek a Google Ads- felhasználók számára.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Egy illusztráció megragadja a közösségi marketing lényegét, olyan ikonokkal, mint a szövegbuborék, az okostelefon és a Twitter madár. A „szociális marketing” szöveggel ellátott kék háttér előtt ez a design finoman utal arra, mikor a leghatékonyabb olyan platformokat használni, mint a posztolnod Facebookon 2020-ban.

7 lépés a megfelelő Facebook közönség kiépítéséhez

A megfelelő Facebook hirdetési közönség kiválasztása csökkenti a hirdetési költségeket és javítja a megtérülést. De hogyan lehet igazán releváns közönségre szűrni? Ez egy több lépésből álló folyamat, ezen vezetünk most végig téged.
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész