Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Így használd a tartalommarketinget a hasonmás célközönségekhez
A tartalommarketing jól használva kis befektetéssel hosszú távú eredményeket hozhat a céged számára. Nem véletlenül használja ezt egyre több vállalkozás a marketing eszközei között.
Tovább a cikkhez22 lehetséges ok, ami a rangsorolás és az organikus forgalom csökkenése mögött állhat
Ha a weboldalad organikus forgalma csökkenésnek indult, vagy a rangsorolási adatokban látsz visszaesést, akkor hoztunk 22 lehetséges tényezőt, amik a folyamatok mögött állhatnak. Ezeket megvizsgálva és kiértékelve megállíthatod a honlapod értékeinek további zuhanását.
Tovább a cikkhezMegszűnik az általános kulcsszó egyezés módosítóval és jön a továbbfejlesztett kifejezés egyezés
Ez azt jelenti, hogy a hosszabb kulcsszavakat már nem váltják ki a Broad Match Modifier (általános egyezés módosítóval, továbbiakban BMM) keresési kifejezések. A széles kulcsszavak továbbra is használhatóak lesznek.
Tovább a cikkhezGoogle Ads-fiókjainkat már portfólió ajánlattételi stratégiával is kezelhetjük
Már minden hirdető létrehozhatja és kezelheti a több fiókra kiterjedő ajánlattételi stratégiákat mind a Keresési, mind a Shopping-kampányokban.
Tovább a cikkhezHogyan fogja a Google Shopping hirdetés növelni a hatékonyságot 2021-ben?
A Google Shoppingról már többször is írtunk, a legterjedelmesebben az alábbi ismertető cikkünkben, azonban most arra voltunk kíváncsiak, vajon milyen változásokra számíthatunk 2021-ben és hogyan lehetünk hatékonyak, ha Google Shoppingban hirdetünk?
Tovább a cikkhezAz Instagram ,,Mostanában törölt’’ mappát ad a Törölt tartalmakhoz
Az Instagram innentől egy adott profil törölt tartalmait egy ,,Mostanában törölt’’ mappába küldi, amelyből azok helyreállíthatók, illetve átnézhetők végleges törlés előtt.
Tovább a cikkhez