PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Tisztázzuk: remarketing vs. retargeting
A remarketing és retargeting kifejezést sokszor ugyanarra használják a hirdetők, pedig vannak olyan fő különbségek, amelyekkel tisztában kellene lenniük azoknak, akik fizetett hirdetéseket futtatnak. Tudjunk meg többet erről a két kifejezésről.
Tovább a cikkhezShopping CSS alapok 10 percben
Az idehaza is egyre elterjedtebb Shopping CSS szolgáltatások kapcsán indított bogcikk sorozatunkban arra keressük a választ, hogy mik az általános tévhitek a CSS-ekkel kapcsolatban, mire figyeljünk a megfelelő CSS Partner kiválasztásánál, és hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet ebből a megoldásból.
Tovább a cikkhezOly távol vagy tőlem és mégis közel, a lokális PPC hirdetések ereje
A COVID-19 járvány által okozott hirtelen globális megrázkódtatás a csőd szélére sodort jó pár iparágat, és sok vállalatnak már az A-tervet, sőt a B-terv stratégiáit is el kellett felejtenie. Még inkább fontossá váltak azok a megoldások, amelyek segítségével a helyi hirdetőket is ki tudjuk szolgálni.
Tovább a cikkhezHogyan alkalmazkodjunk a kulcsszavak átalakult szerepéhez a kattintás alapú hirdetések világában?
Emlékszünk arra, amikor még a kulcsszó volt a PPC alfája és omegája? Nos, ez jelentős átalakuláson megy keresztül és a kulcsszavak szerepe egyre inkább veszít jelentőségéből. Érdemes felfigyelnünk erre a változásra és megismerkednünk a további lehetőségekkel.
Tovább a cikkhezÍgy turbózhatja fel a PPC kampányaidat a közösségi média
Ebben a cikkben megtárgyaljuk, hogyan hagyatkozhatsz a PPC hirdetéseidben a közösségi médiára. Olyan módszerekről lesz szó, amelyekkel új lendületet adhatsz a marketingednek és a cégedet a következő szintre emelheted.
Tovább a cikkhezÜnnepek a Korona idején
Vajon hogyan fogják a fizikai üzletek az online webáruházak malmára hajtani a vizet az idei ünnepi szezonban?
Tovább a cikkhez