PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A 10 leggyakoribb SEM hiba, amit könnyen elkerülhetsz
A keresőmarketing területén gyakran fordulnak elő rosszul beállított kampányok, azonban ha tudjuk, hogy mit kell keresnünk, akkor ezek könnyen orvosolhatóak.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Utazzunk már! – avagy hogyan igazítsd a hirdetéseidet a fellendülő turizmushoz
A pandémia hatását egyértelműen a turisztikai és a vendéglátói ágazatok érzékelték legintenzívebben. Ez a szektor volt az első a válságban - és valószínűleg az utolsók között is lesz, akik kilábalnak belőle. Még most is, amikor a korlátozások enyhültek, a világ turisztikai kiadásai várhatóan csak 2023-ban térnek vissza teljesen. A McKinsey előrejelzése szerint pedig a nemzetközi…
Tovább a cikkhezBemutatjuk a Google Ads hozzárendelési modelleket
A hozzárendelési modellezés segíthet jobban megérteni, hogy az emberek hogyan, mikor és miért hajtottak végre konverziót a hirdetéseinkkel kapcsolatban. Jelenleg hat különböző Google Ads hozzárendelési modell (attribuciós modell) közül lehet választani.
Tovább a cikkhezTöbb konverzió olcsóbban Google Ads hirdetések segítségével
Sokaknak van rossz tapasztalata Google Ads hirdetések használatával, hogy a konverzió drágán és nehezen jött, és végül az egész csak pénzégetést jelentett. Holott az egyes hirdetési platformok közül máig a Google Ads generálja a legnagyobb konverziós arányt és megtérülést. Lássuk, hogyan lehet ezeket a kulcs teljesítménymutatókat hatékonyan növelni!
Tovább a cikkhezGoogle Kifejezésegyezés: Minden, amit tudni érdemes
A kulcsszavak olyan szavak vagy kifejezések, amelyek biztosítják, hogy a hirdetések megfeleljenek a felhasználók kereséseinek. Korábban négy egyezési típus állt rendelkezésünkre - általánosegyezés-módosító, általános egyezés, kifejezésegyezés és pontos egyezés. Az általánosegyezés-módosító kulcsszavak 2021 júliusától már nem állnak rendelkezésre és nem lehet új kulcsszavakat létrehozni. Erről egy korábbi cikkünkben már írtunk. Ez a változás azt jelenti,…
Tovább a cikkhez6 tipp a Google Ads relevanciájának javítására
A minőségi mutató adatai segítenek az optimalizálások során, illetve több hasznos metrika is rendelkezésünkre áll, mint pl. Várt CTR, Céloldallal kapcsolatos élmény, Hirdetés relevanciája. Az alábbi cikkünkben ezekre részletesen kitérünk.
Tovább a cikkhez