PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
7 Google Ads hirdetési javaslat, amit feltétel nélkül ne fogadj meg!
Bár alapvetően érdemes követni a platformokhoz illő best practice-eket, vannak esetek amikor ezek többet tudnak ártani, mint segíteni vállalkozásunk építésében. Most 8 ilyen ajánlást mutatunk be, érdemes átgondolni, hogy számodra mennyire lehetnek hasznosak ezek a bevált praktikák.
Tovább a cikkhezYouTube hirdetések Útmutató az első lépésektől a sikeres kampányig
Mennyibe kerül egy Youtube hirdetés? Hogyan kell létrehozni videó hirdetéseket? Mi alapján állítom be a kampányokat? Elindítottam egy Youtube csatornát, de vajon megéri hirdetni? A Google Ads és Youtube hogyan kapcsolódnak össze? Ha Te is feltetted már magadnak ezeket a kérdéseket, akkor érdemes lesz elolvasnod könnyen érthető útmutatónkat az első kampányok beállításához.
Tovább a cikkhezA 10 leggyakoribb SEM hiba, amit könnyen elkerülhetsz
A keresőmarketing területén gyakran fordulnak elő rosszul beállított kampányok, azonban ha tudjuk, hogy mit kell keresnünk, akkor ezek könnyen orvosolhatóak.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Utazzunk már! – avagy hogyan igazítsd a hirdetéseidet a fellendülő turizmushoz
A pandémia hatását egyértelműen a turisztikai és a vendéglátói ágazatok érzékelték legintenzívebben. Ez a szektor volt az első a válságban - és valószínűleg az utolsók között is lesz, akik kilábalnak belőle. Még most is, amikor a korlátozások enyhültek, a világ turisztikai kiadásai várhatóan csak 2023-ban térnek vissza teljesen. A McKinsey előrejelzése szerint pedig a nemzetközi…
Tovább a cikkhezBemutatjuk a Google Ads hozzárendelési modelleket
A hozzárendelési modellezés segíthet jobban megérteni, hogy az emberek hogyan, mikor és miért hajtottak végre konverziót a hirdetéseinkkel kapcsolatban. Jelenleg hat különböző Google Ads hozzárendelési modell (attribuciós modell) közül lehet választani.
Tovább a cikkhezTöbb konverzió olcsóbban Google Ads hirdetések segítségével
Sokaknak van rossz tapasztalata Google Ads hirdetések használatával, hogy a konverzió drágán és nehezen jött, és végül az egész csak pénzégetést jelentett. Holott az egyes hirdetési platformok közül máig a Google Ads generálja a legnagyobb konverziós arányt és megtérülést. Lássuk, hogyan lehet ezeket a kulcs teljesítménymutatókat hatékonyan növelni!
Tovább a cikkhez