PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
A hirdetéselőnézeti eszköz
Sokszor előfordul, hogy szeretnénk ellenőrizni hirdetéseinket, megbizonyosodni arról, hogy vajon tényleg megjelennek-e. Ilyen esetben sok hirdető automatikusan a Google keresőjének segítségével igyekszik választ kapni kérdésére, nem is sejtve, hogy ezzel mekkora kárt okozhat.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Kreatív CTR növelés?
Ha növekszik a CTR, javul a minőségi mutató, jobb pozícióban jelenhetnek meg a hirdetések, a kattintások olcsóbbak lehetnek, ezáltal közvetve akár a konverziós költség is csökkenthető. Néhány egyszerű tipp, a CTR növelésére:
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
SEO vs PPC?
Sokan kérdezik, hogy melyik éri meg jobban, a fizetett hirdetések (PPC - például Google Adwords), vagy a kereső optimalizálás (SEO). A válasz lehet PPC, lehet SEO és lehet mindkettő is.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
A Google Adwords nem csak a (kereső)hirdetésekről szól
Az utóbbi évben számos újítással tette vonzóbbá a display hirdetések alkalmazását a Google. Hirdethetünk bannerekkel, nem kell többé kulcsszavakon gondolkodnunk, hanem témák szerint is megjeleníthetjük hirdetéseinket, valamint a tartalmi hálózatról „visszavadászhatjuk” a korábban megvásárolt, vagy más forrásból beérkezett látogatóinkat.
Tovább a cikkhez