PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A VII. Keresőmarketing Nap tanulságai

Több száz érdeklődő részvételével sikeresen zárult a hetedik Keresőmarketing Nap 2014. március 13-án. Ez a hivatalos mondat, ami természetesen igaz, nagyon keveset mond el a napról. Mert aki ott volt, az láthatta, hallhatta: reggeltől estig megállás nélkül olyan információk záporoztak a hallgatókra, amik nemcsak érdekesek voltak, de a napi munkában is használhatóak.
Tovább a cikkhez
Konrád Berényi

VII. Keresőmarketing Nap

Néhány nappal a Keresőmarketing Nap előtt megjelent az IAB tavalyi évre vonatkozó reklámköltési eredménye, ami alapján már látjuk 2012-ről 2013-ra majdnem negyedével nőtt a kereső jellegű költések hazai forgalma. Ez azt jelenti, 15,4 milliárd forintot költöttünk 2013-ban csak a keresőhirdetésekre! De a március 13-i Keresőmarketing Nap nemcsak erről fog szólni.
Tovább a cikkhez
Konrád Berényi

Remarketing: a tökéletes eszköz, vagy a netezők rémálma?

Számtalan alkalommal találkoztunk már olyan online eszközökkel, melyek a hirdetői oldalnak egyszerre jelentettek áttörő újdonságot és új lehetőségek egész tárházát, míg a fogyasztói oldal zavarónak, tolakodónak, sőt egyes esetekben idegesítő reklámfelületnek találta.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

Az időmegtakarítás eszköze – Automatizált szabályok

Az AdWords fiókok kezelése számodra is egy időigényes folyamat? Rendszeresen ellenőrizni kell (a legtöbb esetben naponta) a kampányok teljesítményét, ajánlatait, költségeit? Van egy lehetőség, amely jelentősen megkönnyíti életedet, és az optimalizálás során segít, hogy a lehető legtöbbet hozd ki kampányaidból. Hogy miről is beszélek? Az automatizált szabályokról.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

A Google és a Pál utcai fiúk

A keresőóriás magyarországi vállalata 2014. február 4-én tartotta a „Google Ground” elnevezésű programjának sajtótájékoztatóját. Az eseményen a Google magyarországi vezetője, Heal Edina nyitotta meg egyfajta összegzéssel és az elmúlt időszakban történt legfontosabb vállalati eseményekről beszélt.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

A Keresési Kifejezések jelentés gyakorlati stratégiái

Az AdWords egyik legértékesebb jelentései közé sorolható a Keresési Kifejezések (Search Query) riport, hiszen megmutatja, hogy a felhasználók milyen kifejezéseket írtak be a Google keresőjébe, mielőtt a hirdetésre kattintottak volna. Ez rendkívül hasznos, mert a segítségével új, releváns kulcsszavakat adhatunk hozzá a már meglévő kulcsszólistánkhoz. De hogyan is működik pontosan?
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső