PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Az időmegtakarítás eszköze – Automatizált szabályok

Az AdWords fiókok kezelése számodra is egy időigényes folyamat? Rendszeresen ellenőrizni kell (a legtöbb esetben naponta) a kampányok teljesítményét, ajánlatait, költségeit? Van egy lehetőség, amely jelentősen megkönnyíti életedet, és az optimalizálás során segít, hogy a lehető legtöbbet hozd ki kampányaidból. Hogy miről is beszélek? Az automatizált szabályokról.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

A Google és a Pál utcai fiúk

A keresőóriás magyarországi vállalata 2014. február 4-én tartotta a „Google Ground” elnevezésű programjának sajtótájékoztatóját. Az eseményen a Google magyarországi vezetője, Heal Edina nyitotta meg egyfajta összegzéssel és az elmúlt időszakban történt legfontosabb vállalati eseményekről beszélt.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

A Keresési Kifejezések jelentés gyakorlati stratégiái

Az AdWords egyik legértékesebb jelentései közé sorolható a Keresési Kifejezések (Search Query) riport, hiszen megmutatja, hogy a felhasználók milyen kifejezéseket írtak be a Google keresőjébe, mielőtt a hirdetésre kattintottak volna. Ez rendkívül hasznos, mert a segítségével új, releváns kulcsszavakat adhatunk hozzá a már meglévő kulcsszólistánkhoz. De hogyan is működik pontosan?
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

A Google története, avagy út a világuralomhoz

Valószínűleg kevés olyan ember él ma a Földön, aki nem hallotta még a Google nevét. A név hallatán elsősorban persze mindenkinek a világ legnagyobb keresőmotorja jut eszébe, pedig a Google ennél jóval több. A Google egy sok cégből álló óriásvállalat, ami amerikai központjával és közel 45 000-es alkalmazotti állományával gyakorlatilag az online világ legmeghatározóbb óriása. De,…
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

Elindultunk!

Örömmel jelentjük be, hogy a Klikkmánia:blog elindult! Oldalunk célja a segítségnyújtás az online marketing világában, reméljük írásaink hozzájárulnak ahhoz, hogy könnyebb legyen kiigazodni (kezdőknek és haladóknak egyaránt) ebben az állandóan változó világban. A központi témákon kívül (ppc, seo, social) más, hasonló jellegű bejegyzéseket is meg szeretnénk veletek osztani, melyek szólhatnak fejlesztésekről, esettanulmányokról, de a szubjektív…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hogyan NE válasszunk keresőmarketing ügynökséget

Napjainkban a marketing elengedhetetlen a vállalkozások számára. Mára már rengeteg marketing eszköz áll a magukat hirdetni vágyók rendelkezésére. De biztos, hogy azt az ügynökséget választom, aki számomra a leginkább megfelelő?
Tovább a cikkhez
Klikkmánia