PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
Top 10 kulcsszótervező eszköz
Az Adwords ingyenes kulcsszótervező eszköze (Adwords Keyword Planner - AKP) segít az új kulcsszó-, hirdetéscsoport-ötletek bővítésében, valamint a versenyképes árajánlat és a költségkeret kiválasztásában. Ez a fajta “Free for all” ideológia a SEO közösség számára atrocitásokat eredményezett, mert az újítás elsősorban az AdWords felület rendszeres használóinak nyújtott előnyt, amely egy lépéssel közelebb áll a fizetős…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
AdWords „újdonságok” és lehetőségek 2015-ben
Az Adwords szempontjából a 2014-es év is izgalmas és újdonságokkal teli időszak volt, rengeteg mesterfogás és termék látott napvilágot, melyek egytől-egyig hozzájárultak a fizetett hirdetési stratégiánk optimalizálásához. Ezen bejegyzésben négy olyan területet fogok körüljárni, amelyek minden bizonnyal 2015-ben is hasznosak lesznek majd!
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
10 tipp a CTR növelése érdekében
A fizetett keresési hirdetések optimalizálására a rendelkezésünkre álló eszközük közül vitathatatlanul a leghatékonyabb az átkattintási arány (CTR), a minőségi mutató, valamint a versenytársakkal szembeni előny növelése. Ezen mutatók javítására rengeteg mesterfogás létezik, most az adgooroo.com oldal tette közzé eredményeit és tanácsait, melyek egy nemrégiben végzett felmérés eredményein alapszanak.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Alap PPC hirdetési hálózatok
A néhány éve még újdonságnak számító fizetett hirdetések pillanatok alatt hódították meg a piacot, a hatásos hirdetés, mint fogalom, lényegében átértékelődött. Egy teljesen új világot létrehozva és szinte végtelen lehetőségeket teremtve, alapjaiban változtatta meg a hirdetői és a felhasználói mentalitást, de a teljesítménymérésben is kiemelkedő eredményeket ért el. A PPC hirdetéseknek ma már számtalan hálózata…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Tippek a sikeres GSP hirdetéshez
Ebben a bejegyzésemben a hatékony és eredményes GSP (Gmail Sponsored Promotions) hirdetési kampányokról lesz szó, de bemutatom azt is, hogy hogyan lehet a lehető leghatékonyabban elérni a célközönségedet a legmegfelelőbb célzás kiválasztásával, valamint adok pár tippet a megfelelő kreatív elkészítéséhez is!
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Címkézd fel az AdWords kampányodat!
Milyen esetekben lehet hasznos címkéket használni? Nos, a Google Adwords-ön belül található Címkék (Labels) a hirdetők számára igen nagy segítséget nyújtanak a tervezések, optimalizálások (azon belül is a CPC ajánlatváltoztatások), hirdetés átírások, kulcsszó kiegészítések és sok fontos dolog visszakövethetőségében.
Tovább a cikkhez