PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Ha elvesztettük bizalmunkat az AdWords-ben!

A magyar értékesítők körében gyakran hangzik el a következő mondat: „Fizettem valamiért, amitől meghatározott eredményeket várok el!”. A kijelentés nem alaptalan, ez a fajta mentalitás logikus és érthető, valószínűleg nem csak hazánkban figyelhető meg. A probléma akkor adódik, ha az általunk kiválasztott szolgáltatás nem hozza a kívánt eredményeket. A következmények lehetnek akár súlyosak is, és…
Tovább a cikkhez
Milán Rozek

Google Display Network (GDN): Aktuális célzások

Amennyiben eddig úgy gondoltad, hogy a Google csak azokat a felhasználókat célozza meg, illetve éri el, akik a keresőben egy adott lekérdezést hajtanak végre, úgy ki kell, hogy ábrándítsunk. A tartalmi hálózaton egyre kifinomultabb lehetőségek állnak rendelkezésünkre, melyekkel nem csak radikális elérést és márkaépítést tudunk biztosítani, hanem megfelelő célzással a konverziók számát is gyarapíthatjuk!
Tovább a cikkhez
Ildikó Besenyei

PPC Call Metrics: Kövesd nyomon a hirdetéseidből érkező hívásokat!

Manapság nehéz elképzelni olyan vállalkozást, amely ne szeretne potenciális ügyfeleket szerezni telefonhívásokon keresztül. Lehetséges, hogy telefonon keresztül nem történik eladás, viszont akadhatnak olyan érdeklődők, akik további információt szeretnének megtudni a termékedről, szolgáltatásodról vagy akár az üzletedről. Így ezek az érdeklődők mind potenciális ügyfelek, hiszen az érdeklődés ezen fázisában könnyű szerrel válhat belőlük vásárló.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

AdWords kampány indítása: 6 tipp kezdőknek

[legend title="A CIKK RÉGEN FRISSÜLT" style="3"] Ez a cikk 2015-ben készült, ezért javasoljuk, hogy ha friss Instagram cikkeket szeretnél olvasni, akkor: Nézz körül az összes blogunkon megjelent Google Ads vagy egyéb PPC hirdetés témájú cikkekben, hírekben. [/legend] Blogunk több cikkében is mutattunk már be Google Adwords újdonságot, vagy írtunk olyan iránymutatásokat, melyek segítségével növelhetjük kampányaink sikerességét. Azonban ezek az…
Tovább a cikkhez
Zita Uzsoki

Google AdWords: Hirdessünk vagy sem?

Ha épp mostanában szeretnénk elindítani első AdWords hirdetéseinket, akkor az interneten számos, a Klikkmánia bloghoz hasonló forrás áll rendelkezésünkre, ahol szinte minden egyes beállításról, eszközről, újdonságról találhatunk komplett bejegyzéseket. Az ilyen témájú cikkek az esetek többségében útbaigazítást adnak a sikeres AdWords használatát illetően, illetve részletesebb betekintést nyújtanak a tapasztaltabb felhasználók részére is. De mi a…
Tovább a cikkhez
Tamás Pusztai

Google Display Network (GDN): Új lehetőségek

A Google Display Network számtalan lehetőségekkel bővült 2014-ben, amelyekkel hatékonyabban érhetjük el a potenciális ügyfeleket. A GDN ma már nem csak a remarketing listák, a kulcsszavak és az elhelyezések hálózata: a megfelelő célzások és kreatívok új riportolási és optimalizálási eszközöket nyújtanak, amelyekkel akár a keresési hálózat teljesítményét is elérhetjük!
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső