PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Dinamikus remarketing a gyakorlatban

A remarketing stratégiák használata lehetővé teszi a hirdetőknek, hogy reklámokat jelenítsenek meg a weboldalt, webáruházat korábban meglátogató felhasználók számára. A dinamikus remarketing ehhez képest egy fokkal fejlettebb megoldást kínál az AdWords-ben, ez ugyanis specifikusan az oldalunkon megtekintett termékek, ill. szolgáltatások alapján jeleníti meg a hirdetéseket, legyen szó e-kereskedőről vagy akár éppen egy utazási, ingatlan ajánlatokat…
Tovább a cikkhez
László Bali

A Google beveti a mobil ajánlatkorrekció és első pozíció becsléseket

Új eszközök érhetőek el a hirdetők számára amely a manuális ajánlatadás optimalizálásához ad útmutatást. Ez a szimulátor segítséged tud nyújtani abban, hogyan alakítsuk mobilos ajánlatainkat az elmúlt hét napban keletkezett kattintások és költségek függvényében. Meg fogja tudni becsülni a mobil licitek emelkedését és csökkenését egyaránt. Az eszköz elérhető a Beállítások fül Eszközök opciója alatt. Első…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Így használd az AdWords automatizálásokat!

A mostani cikkben a Google AdWords egy (méltatlanul) kevésbé ismert funkcióját mutatjuk be, az automatizált szabályokat. Az Adwords felülete lehetőséget biztosít számunkra, hogy bizonyos műveleteket a rendszer magától (általunk megadott rendszerességgel), külső beavatkozás nélkül végezzen el.
Tovább a cikkhez
Tamás Pusztai

Hogyan növeld a körleveled link kattintásait

Ahogy növekszik a hírleveleidre feliratkozók száma, még nem feltétlenül eredményezi az oldaladra való átkattintás számának emelkedését is. Érdemes meggyőződni arról, hogy a levélben olyan módon vannak-e elhelyezve a linkek, amik rákattintásra késztetik a feliratkozót. 11 szakember mondja el véleményét.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hogyan építsük fel hirdetéscsoportjainkat?

A hirdetéscsoportok optimális szegmentálásával mindenki tisztában van: kisszámú, egymással összefüggésben lévő kulcsszó, amelyek szorosan kapcsolódnak a hirdetésszöveghez és a landoló oldalhoz. Azonban amikor a gyakorlatban is a csoportok felosztására kerül a sor, ezzel a taktikával általában több kérdéshez jutunk, mint válaszhoz.
Tovább a cikkhez
András Igaz

Rugalmas ajánlattételi stratégiák

Ebben a cikkemben a 2013 májusában bejelentett rugalmas ajánlattételi stratégiák eszközt mutatom be, melyet a Google eredetileg a hirdetői élet megkönnyítése érdekében hívott életre. Segítségével (egy logikusan felépített stratégia esetében) rengeteg időt, pénzt spórolhatunk meg, és az így felszabadított munkaerőt egyéb feladatokra fordíthatjuk. Úgy gondolom, hogy professzionális szinten egyrészt hasznos ezekről beszélnünk, másrészről azonban szeretném…
Tovább a cikkhez
László Bali