PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
A PPC hirdetések legfontosabb változásai 2015-ben
Az új üzletek létrejöttétől, egészen a konverzió alapú változásokon át, a 2015-ös év rengeteg változást hozott a PPC területén. Természetesen ezúttal is a három keresőóriás dominált: a Yahoo! utat tört magának a keresőhirdetések terén, a Google AdWords a 15. születésnapját ünnepelte, a Bing pedig elkezdett profitot termelni!
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
CTR javítása AdWords hirdetések A/B tesztelésével
Amikor Adwords hirdetéseket készítünk vagy duplikálunk, már akkor érdemes azok teljesítményeit folyamatosan tesztelni, így akár rövid idő alatt megduplázhatjuk az átkattintási arányt (CTR). Fontos, hogy innovatív legyen a hirdetés másolata, hogy lépést tudjunk tartani a jelenlegi tendenciákkal, különösen a versenytársakkal szemben. Továbbá a PPC hirdetés másolatának tesztelése segít a minőségi mutató javításában: relevánsabb hirdetést, magasabb CTR…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Dinamikus remarketing a gyakorlatban
A remarketing stratégiák használata lehetővé teszi a hirdetőknek, hogy reklámokat jelenítsenek meg a weboldalt, webáruházat korábban meglátogató felhasználók számára. A dinamikus remarketing ehhez képest egy fokkal fejlettebb megoldást kínál az AdWords-ben, ez ugyanis specifikusan az oldalunkon megtekintett termékek, ill. szolgáltatások alapján jeleníti meg a hirdetéseket, legyen szó e-kereskedőről vagy akár éppen egy utazási, ingatlan ajánlatokat…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
A Google beveti a mobil ajánlatkorrekció és első pozíció becsléseket
Új eszközök érhetőek el a hirdetők számára amely a manuális ajánlatadás optimalizálásához ad útmutatást. Ez a szimulátor segítséged tud nyújtani abban, hogyan alakítsuk mobilos ajánlatainkat az elmúlt hét napban keletkezett kattintások és költségek függvényében. Meg fogja tudni becsülni a mobil licitek emelkedését és csökkenését egyaránt. Az eszköz elérhető a Beállítások fül Eszközök opciója alatt. Első…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Így használd az AdWords automatizálásokat!
A mostani cikkben a Google AdWords egy (méltatlanul) kevésbé ismert funkcióját mutatjuk be, az automatizált szabályokat. Az Adwords felülete lehetőséget biztosít számunkra, hogy bizonyos műveleteket a rendszer magától (általunk megadott rendszerességgel), külső beavatkozás nélkül végezzen el.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Hogyan növeld a körleveled link kattintásait
Ahogy növekszik a hírleveleidre feliratkozók száma, még nem feltétlenül eredményezi az oldaladra való átkattintás számának emelkedését is. Érdemes meggyőződni arról, hogy a levélben olyan módon vannak-e elhelyezve a linkek, amik rákattintásra késztetik a feliratkozót. 11 szakember mondja el véleményét.
Tovább a cikkhez