PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
Pörgesd fel az AdWords Display kampányaidat!
Ebben a cikkben megosztunk pár olyan hasznos AdWords Display tippet, amelyeket sokan nem ismernek, mert nincsenek benne a felhasználói kézikönyvekben, de a cikk elolvasása után akár te is könnyedén alkalmazhatod őket.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
3 pofonegyszerű AdWords hirdetés tipp 2016-ra
Korábbi cikkünkben összefoglaltuk, hogy 2015-ben melyek voltak a PPC hirdetések legfontosabb változásai. Mivel az AdWords hirdetés rendszere igen komplex, ezért nehéz ténylegesen megjósolni, hogy az adott évre vonatkozóan, melyek lesznek a „best practice”-ek. A WordStream most mégis ezt tette, és az egyik januári cikkükben megjósolták, hogy 2016-ban melyik 3 AdWords eszköz fogja a marketing sikereinket…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Hasznos innováció a keresési kifejezések lekérdezésben
A 2016-os év folyamatosan hozza az újításokat a Google részéről. A Wordstream oldalán Helen Edwards mutatta be az általa észlelt újdonságot, miszerint fejlesztések történtek a keresési kifejezések lekérdezésben.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
A PPC hirdetések legfontosabb változásai 2015-ben
Az új üzletek létrejöttétől, egészen a konverzió alapú változásokon át, a 2015-ös év rengeteg változást hozott a PPC területén. Természetesen ezúttal is a három keresőóriás dominált: a Yahoo! utat tört magának a keresőhirdetések terén, a Google AdWords a 15. születésnapját ünnepelte, a Bing pedig elkezdett profitot termelni!
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
CTR javítása AdWords hirdetések A/B tesztelésével
Amikor Adwords hirdetéseket készítünk vagy duplikálunk, már akkor érdemes azok teljesítményeit folyamatosan tesztelni, így akár rövid idő alatt megduplázhatjuk az átkattintási arányt (CTR). Fontos, hogy innovatív legyen a hirdetés másolata, hogy lépést tudjunk tartani a jelenlegi tendenciákkal, különösen a versenytársakkal szemben. Továbbá a PPC hirdetés másolatának tesztelése segít a minőségi mutató javításában: relevánsabb hirdetést, magasabb CTR…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Dinamikus remarketing a gyakorlatban
A remarketing stratégiák használata lehetővé teszi a hirdetőknek, hogy reklámokat jelenítsenek meg a weboldalt, webáruházat korábban meglátogató felhasználók számára. A dinamikus remarketing ehhez képest egy fokkal fejlettebb megoldást kínál az AdWords-ben, ez ugyanis specifikusan az oldalunkon megtekintett termékek, ill. szolgáltatások alapján jeleníti meg a hirdetéseket, legyen szó e-kereskedőről vagy akár éppen egy utazási, ingatlan ajánlatokat…
Tovább a cikkhez