PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
Az AdWords ETA hatékony alkalmazása
A múlt hónapban, amikor hivatalosan is elérhetővé vált az AdWords ETA, a hirdetők szinte egy emberként ugrottak rá és cibálták szét a benne rejlő lehetőségek kiaknázása érdekében. Ez persze nem meglepő, az ígéretek most is kecsegtetőek voltak, és a felhasználókban amúgy is könnyedén kiégnek a régóta használt hirdetések. De vajon tényleg olyan radikális változásokat lehet…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Display vagy Search, melyiket használjam?
Sok online marketingesnek okozott meglepetést az eMarketer friss publikációja, mely szerint a hirdetők a költségvetés egyre nagyobb részét fordítják display hirdetésekre a keresőhirdetésekkel szemben. Tekintettel arra, hogy a közvélekedés szerint a keresési hirdetés a legjobb (leginkább megtérülő) hirdetési típus, ez a statisztika valóban meglepő. De vizsgáljuk meg ennek okait!
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
6 fontos AdWords változás 2016-ban
A Google évek óta tesz nagy bejelentéseket tavasszal (általában mobil témában), és ez idén sem volt másképp. A "Mobile-First" folytatódik, ami azt jelenti, hogy a találati lista minél inkább úgy alakul át, hogy a mobil felületet helyezik fókuszba, alárendelve ennek az asztali megjelenést is. A cél az azonos felhasználói élmény, minden eszközön!
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Tippek, hogy alkalmazásunk sikersztori legyen
Applikációt fejleszteni egy igen hosszadalmas és költséges folyamat, persze csak akkor, ha valami igazán jót szeretnénk létrehozni. A témával foglalkozó szakértők véleménye szerint az igazi fekete leves ugyanakkor csak akkor jön, ha az applikáció publikálásra kész: a marketing szakemberek a teljes büdzsé 80%-ának elköltését itt javasolják elkezdeni!
Tovább a cikkhezEsettanulmány, PPC hirdetés, Webfejlesztés
GoMobile – Mobil használat és mikro-momentumok
A mobil szerepe jelentősen átalakult az okostelefonok és a mobilinternet elterjedése óta. Ma már mint társra, állandó és mindig elérhető információforrásra tekintünk telefonunkra. A kommunikáció mellett használjuk hírolvasásra, üzletkeresésre, konkrét termékről való informálódásra, még akkor is, ha egy üzleten belül vagyunk és a kezünkben tartjuk éppen.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
PPC versenytárs elemzés 5 fő szempontja
Biztosan tudod, hogy kik a PPC versenytársaid? Az alábbiakban 5 szempontot találsz (Kik? Milyen? Hol? Miért? és Mikor?), amelyet a fizetett keresési hirdetőknek használniuk kellene, hogy elemezzék és megértsék a versenytársaikat, lépéseiket!
Tovább a cikkhez
