PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
Tippek, hogy alkalmazásunk sikersztori legyen
Applikációt fejleszteni egy igen hosszadalmas és költséges folyamat, persze csak akkor, ha valami igazán jót szeretnénk létrehozni. A témával foglalkozó szakértők véleménye szerint az igazi fekete leves ugyanakkor csak akkor jön, ha az applikáció publikálásra kész: a marketing szakemberek a teljes büdzsé 80%-ának elköltését itt javasolják elkezdeni!
Tovább a cikkhezEsettanulmány, PPC hirdetés, Webfejlesztés
GoMobile – Mobil használat és mikro-momentumok
A mobil szerepe jelentősen átalakult az okostelefonok és a mobilinternet elterjedése óta. Ma már mint társra, állandó és mindig elérhető információforrásra tekintünk telefonunkra. A kommunikáció mellett használjuk hírolvasásra, üzletkeresésre, konkrét termékről való informálódásra, még akkor is, ha egy üzleten belül vagyunk és a kezünkben tartjuk éppen.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
PPC versenytárs elemzés 5 fő szempontja
Biztosan tudod, hogy kik a PPC versenytársaid? Az alábbiakban 5 szempontot találsz (Kik? Milyen? Hol? Miért? és Mikor?), amelyet a fizetett keresési hirdetőknek használniuk kellene, hogy elemezzék és megértsék a versenytársaikat, lépéseiket!
Tovább a cikkhezHírek, PPC hirdetés
A legjobb pozíciók az AdWords hirdetésekben
Az Adobe Media Optimizer elkészített egy tanulmányt, hogy miként változtak az eredmények a különböző top hirdetési pozíciókban, mióta a Google eltűntette a jobboldali hirdetési helyeket.
Tovább a cikkhezHírek, PPC hirdetés
A Google Kiemelt Részletek közelítenek felénk
A Featured Snippet (Kiemelt Részletek) már egy ideje bevezetésre került az USA-ban, de kiterjedtebb európai tesztelésre csak most került sor. A Featured Snippet nem más, mint a keresésre adott azonnali válasza a Google-nek, mely az általa vélt leginkább releváns tartalom kivágása egy adott weboldalból. Ezt úgy képzeljük el, hogy az találati lista felett megjelenik egy…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Facebook hirdetések mérésének nehézségei
Szinte állandó problémát jelentenek az online marketinges szakemberek számára a Facebook hirdetési rendszere és a Google Analytics mérései közötti különbségek. Gyakran észlelhetünk jelentős eltérést az oldalunkon lévő webanalitika platform és a hirdetési rendszer között is, de az esetek többségében a Third party eszközök teljesen különböző mérési metódust használnak, mint a hirdetéskiszolgáló rendszerek, így legtöbbször lehetetlen…
Tovább a cikkhez