PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A hirdetési rangsor hatása az AdWords eredményeinkre

A CPC ajánlat maximalizálása a lehetséges taktikák közé tartozik az online marketing világában, azonban - minden viccet félretéve - nem túl kifizetődő. Az, hogy egy adott hirdető sokat költ egy kattintásért még nem jelenti azt, hogy ő is fog megjelenni az első pozícióban. Sőt, az AdWords a hirdetéshez hozzárendeli a hirdetés rangsor szerinti helyét, amely…
Tovább a cikkhez
Márton Fehér

AdWords problémák azonosítása 30 percben

Probléma van az AdWords hirdetések teljesítményével, de nem tudod, mi lehet az és hol lelhetsz rá? Habár egy mélyreható átvizsgálás kétségkívül hasznos lehet, gyakran néhány egyszerű lépéssel azonosíthatóak egyes teljesítménybeli hibák. Szánj rá 30 percet, hogy kiderítsd, merre találod a probléma gyökerét!
Tovább a cikkhez
Anett Illés

AdWords remarketing frissítések

Az elmúlt időszakban több újdonság is bejelentésre került az AdWords rendszerén belül, melyek közül az egyik legfontosabb egyértelműen a remarketing továbbfejlesztése volt.
Tovább a cikkhez
Tamás Kató

Az AdWords ETA hatékony alkalmazása

A múlt hónapban, amikor hivatalosan is elérhetővé vált az AdWords ETA, a hirdetők szinte egy emberként ugrottak rá és cibálták szét a benne rejlő lehetőségek kiaknázása érdekében. Ez persze nem meglepő, az ígéretek most is kecsegtetőek voltak, és a felhasználókban amúgy is könnyedén kiégnek a régóta használt hirdetések. De vajon tényleg olyan radikális változásokat lehet…
Tovább a cikkhez
Milán Rozek

Display vagy Search, melyiket használjam?

Sok online marketingesnek okozott meglepetést az eMarketer friss publikációja, mely szerint a hirdetők a költségvetés egyre nagyobb részét fordítják display hirdetésekre a keresőhirdetésekkel szemben. Tekintettel arra, hogy a közvélekedés szerint a keresési hirdetés a legjobb (leginkább megtérülő) hirdetési típus, ez a statisztika valóban meglepő. De vizsgáljuk meg ennek okait!
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész

6 fontos AdWords változás 2016-ban

A Google évek óta tesz nagy bejelentéseket tavasszal (általában mobil témában), és ez idén sem volt másképp. A "Mobile-First" folytatódik, ami azt jelenti, hogy a találati lista minél inkább úgy alakul át, hogy a mobil felületet helyezik fókuszba, alárendelve ennek az asztali megjelenést is. A cél az azonos felhasználói élmény, minden eszközön!
Tovább a cikkhez
Máté Gróf