PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
Elfeledett AdWords technikák, amik még ma is számítanak
A technológia villám tempóban történő fejlődésének hála az online marketing területén egy év több évtizednek érződik. Csak hogy egy példát hozzunk már több, mint egy év is eltelt azóta mióta bevezették az ETA-t (Extended Text Ad) vagyis a Kiterjesztett szöveges hirdetéseket. Ez alatt az egy év alatt azonban temérdek mennyiségű újítást ontott ki magából a…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés, YouTube
Nem hirdető barát?! Miért tiltja le a rendszer a YouTube videóimon a bevételszerzést?
A YouTube mindig is egy olyan felületet nyújtott a tartalom előállítóknak, ahol megoszthatták történeteiket és ezzel egy időben új kapcsolatokat szerezhettek, sőt még pénzt is kereshettek. A honlap készítői több mint egy évtizede arra törekednek, hogy összehangolják a nézők, alkotók és a hirdetők érdekeit, egyensúlyt teremtsenek közöttük. Azonban az elmúlt pár hónapban a hirdetők aggodalmukat…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
A 10 leggyakoribb ok, hogy miért nem látható az AdWords hirdetés
Megszerkesztetted az új AdWords hirdetés fiókod, feltöltötted a kulcsszavakat, a hirdetéseket tökéletesre csiszoltad, majd nagy elvárásokkal elindítod az AdWords kampányodat, és aztán...semmi. Nincs költés, nincs megjelenés, nincsenek kattintások. Ne aggódj, ez bárkivel megtörténhet. Számos oka lehet annak, miért nem láthatóak a hirdetéseid azonnal a Google keresőben. Összeszedtük a 10 leggyakoribb okot, ami miatt az AdWords…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
5 Tipp a SEO barát pop-up hirdetésekhez
A visszatérő kérdés: használjunk-e pop-upokat? A kérdés annak fényében különösen fontos, hogy a Google ezévtől elkezdte büntetni ezen hirdetések tolakodó formáit, illetve más olyan formátumokat is, melyek negatívan hatnak a mobil felhasználói élményre. Fontos megjegyezni, hogy a pop-upok működnek, az átlagos konverziós arány egy jól működő pop-up hirdetésnél 9 % felett is lehet! Akinek jelenleg…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
4 új AdWords lehetőség webáruház hirdetésekhez
A közelmúltban zajlott le a Google Marketing Next, melyen számtalan új lehetőséget és újdonságot mutattak be. A legizgalmasabb bejelentés azonban a Google Optimize és az Adwords integrációjának lehetősége, mely az Analytics alapú A/B tesztelés mellé kínál ingyenes és izgalmas alternatívát.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
AdWords kampány: Limitált napi hirdetési keret?
Nincs itt a “világvége”, ha limitált a keretünk az AdWords hirdetésekre. A siker nagyban függ attól, hogy milyen piaci szegmensben és milyen szintű versenyben kell dolgoznunk. Három egyszerű kérdéssel - és a sikerek mérésével és értékelésével - tisztába lehet tenni, hogyan lehetnek sikeresek az AdWords kampányok alacsony keretekkel is.
Tovább a cikkhez