PPC hirdetés
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
Hogyan hajtsunk végre egy teljes Google Ads auditot?
Biztos vagy benne, hogy a Google Ads fiókod a lehető leghatékonyabban működik? Most bemutatunk egy ellenőrzési folyamatot, amely rávilágít arra, hogy hol szükséges beavatkozni, illetve mi szorul bővítésre vagy optimalizálásra.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Készíts saját videót hirdetéseidhez
Ha még nem készítettél termékeidhez, szolgáltatásodhoz videót, akkor ideje elkezdeni! Mutatunk több megoldást is arra, hogy milyen egyszerűen tudsz akár saját kezűleg is hatékony videóhirdetést csinálni.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
A hirdetésbővítmények aranybányája
Miért fontosak a hirdetésbővítmények? A hirdetésbővítmények igazi nagyágyúk. Segítségükkel területet foglalhatunk a keresőben, lejjebb és lejjebb szorítva versenytársainkat. Használatuknál az alapelv: hogy a több, az több! Azaz minél több bővítményt használunk, annál jobb eredményt érünk el.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
7 ismertetőjele annak, hogy a PPC kampányaid nem a megfelelő kezekben vannak
A tapasztalt PPC szakemberek, már könnyedén észreveszik annak a jelét, hogy egy fiók nincsen a megfelelő kezekben. Ugyanez nem mondható el a legtöbb vezető beosztású kollégáról vagy akár magáról a cégtulajdonosró sem, hiszen nem lehet mindenki avatott PPC szakértő. Ha a fiókodban rossz eredményeket tapasztalsz, következtethetsz arra, hogy a fiókot rosszul kezelik, akár szakértelem hiányában,…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás, PPC hirdetés, Stratégia
Ingatlanpiaci kórkép: PPC és SEO tennivalók a járvány ellen
A legtöbb szektorhoz hasonlóan az ingatlanpiac is rendkívül gyorsan és érzékenyen reagált a koronavírus kitörésére. Az ellenállás egyik kulcsa megőrizni és finomhangolni az online marketing aktivitást a járvány idején is. Pontosan hogyan? Az alábbi javaslatokkal megmutatjuk, miként lehet megugrani az akadályokat a keresőoptimalizálás (SEO) és a fizetett hirdetések (PPC) terén.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Célra tarts! A dinamikus keresési hirdetések beállítása
A dinamikus keresési hirdetések (DSA hirdetések) nagyszerűen kiegészíthetik a keresési kampányainkat. Egyedi keresésekre is megjelenhetünk, amivel növelhetjük a hatékonyságunkat. Általában a DSA kampányok költséghatékonyabbak is, mint a “hagyományos keresési” kampányok, mivel itt közvetlenül a termékünk/szolgáltatásunk oldalára landoltathatunk. Ebben a cikkben áttekintjük, hogyan lehet ezeket létrehozni, és hogyan lehet felhasználni különböző területeken, a konverziós céljaink figyelembevétele…
Tovább a cikkhez

