PPC hirdetés

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Google Shopping ajánlattételi stratégiák 2020-ban

Te is futtatsz Shopping kampányokat? Most bemutatjuk a jelenleg elérhető ajánlattételi stratégiákat, hogy eldönthesd, számodra melyik a legrelevánsabb! Az évek során folyamatosan változtak a különböző ajánlattételi stratégiák, így nehéz lépést tartani az újításokkal, ezért most egy csokorba gyűjtöttük a jelenleg elérhető ajánlattételi stratégiákat a shopping kampányokhoz!
Tovább a cikkhez
Árpád Vona

Time is money, avagy 7 Google Ads parancsikon a jobb eredményekért, kevesebb erőfeszítéssel

A következőkben bemutatott 7 Google ads parancsikon gyorsabb betekintést ad a hirdetések világába, időt takarítasz meg és garantáltan jobb eredményeket érsz el.
Tovább a cikkhez
Ivett Mészáros

Spórolj pénzt Google Ads hirdetésekkel: a negatív kulcsszavak használatával!

Most azokról a kulcsszavakról lesz szó, amelyekre NEM szeretnénk megjelenni a keresőben. Normál esetben ugyanis előbb felvesszük azokat a kulcsszavakat, amelyekre hirdetni szeretnénk, majd kizárjuk az olyan kifejezéseket, amelyek számunkra nem relevánsak. Enélkül a lépés nélkül könnyen pénznyelővé változhat kampányunk!
Tovább a cikkhez
Adrienn Laczkó

Hogyan hajtsunk végre egy teljes Google Ads auditot?

Biztos vagy benne, hogy a Google Ads fiókod a lehető leghatékonyabban működik? Most bemutatunk egy ellenőrzési folyamatot, amely rávilágít arra, hogy hol szükséges beavatkozni, illetve mi szorul bővítésre vagy optimalizálásra.
Tovább a cikkhez
Árpád Vona

Készíts saját videót hirdetéseidhez

Ha még nem készítettél termékeidhez, szolgáltatásodhoz videót, akkor ideje elkezdeni! Mutatunk több megoldást is arra, hogy milyen egyszerűen tudsz akár saját kezűleg is hatékony videóhirdetést csinálni.
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész

A hirdetésbővítmények aranybányája

Miért fontosak a hirdetésbővítmények? A hirdetésbővítmények igazi nagyágyúk. Segítségükkel területet foglalhatunk a keresőben, lejjebb és lejjebb szorítva versenytársainkat. Használatuknál az alapelv: hogy a több, az több! Azaz minél több bővítményt használunk, annál jobb eredményt érünk el.
Tovább a cikkhez
Adrienn Laczkó