Stratégia
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Stratégia
Lapker interjú: milyen hatással van a járvány a nyomtatott sajtóra?
"A mi termékeink egy része a legromlandóbb árucikk, mely a piacon található. Egy napilap például délután már fele annyit ér, mint hajnalban." Egy ilyen piaci környezetben különösen érdekes volt elolvasni Szirtes Bernadett válaszait arról, hogy a Lapker csoport hogyan reagált a járványhelyzetre. Interjúalany: Szirtes Bernadett, képzési, kommunikációs és marketingvezető, Lapker Zrt.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás, PPC hirdetés, Stratégia
Ingatlanpiaci kórkép: PPC és SEO tennivalók a járvány ellen
A legtöbb szektorhoz hasonlóan az ingatlanpiac is rendkívül gyorsan és érzékenyen reagált a koronavírus kitörésére. Az ellenállás egyik kulcsa megőrizni és finomhangolni az online marketing aktivitást a járvány idején is. Pontosan hogyan? Az alábbi javaslatokkal megmutatjuk, miként lehet megugrani az akadályokat a keresőoptimalizálás (SEO) és a fizetett hirdetések (PPC) terén.
Tovább a cikkhezStratégia
VELUX interjú: járványhelyzet az építőiparban?
Az építőiparban a személyes érintkezés teljes elkerülése kivitelezhetetlen, így a vállalkozások tranforszmálása a digitális térbe és a home-office lehetőségek is korlátozottak. Megkérdeztük Kárpáti Mariannát, a VELUX Magyarország Kft. marketing vezetőjét, hogyan bírkóztak meg az új kihívásokkal? Interjúalany: Kárpáti Marianna, marketing vezető, VELUX Magyarország Kft.
Tovább a cikkhezStratégia
Profession.hu interjú: járványhelyzet a munkaerő közvetítő szektorban?
Már több, mint 10 éve abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy folyamatosan együtt dolgozhatunk egy-egy adott szektor kiemelkedő vagy piacvezető szereplőivel. A kialakult gazdasági helyzetben úgy gondoltuk, hogy megragadjuk a lehetőséget és megkérdezzük őket, hogy miként élik meg a járványhelyzetet és hogyan reagáltak a hirtelen jövő változásokra. A megkérdezettek között szerepel a Profession.hu, a VELUX és…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás, PPC hirdetés, Stratégia
Ne csüggedj pénzügyi szektor! Íme néhány SEO és PPC tipp, csak Neked…
A koronavírus-járvány meglehetősen nagy hatással volt a pénzügyi szektorra is. Alábbi cikkünkben igyekszünk górcső alá venni, hogy a legfontosabb változások miként befolyásolták a pénzügyi szektor szereplőinek online jelenlétét, illetve arra is adunk tippeket, hogy miként tudják felvenni a kesztyűt a keresőoptimalizálás (SEO) és kattintás alapú fizetett hirdetések (PPC) segítségével.
Tovább a cikkhezStratégia
Így segítsük kollégáinkat a hatékony otthoni munkavégzésben
A reklámügynökségek olyan munkahelyek, ahol mindig pezseg az élet. Közös reggelizések, ki-be rohangáló futárok, párhuzamosan több tárgyalóban zajló folyamatos ügyfél- és belső megbeszélések jellemzik az életünket, ahol a kollégák sokszor barátok is. A személyes érintkezés kulcseleme a mindennapi munkának, legyen szó hosszabb stratégiai megbeszélésekről, vagy pár szavas folyosói egyeztetésekről. A mi ügynökségünk, a Klikkmánia is…
Tovább a cikkhez