Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Hirdetések megjelenítése IGTV-ben

Az IGTV hatalmas lehetőség a tartalomgyártók számára, hogy kapcsolatba léphessenek rajongóikkal. Az IGTV-hirdetésekkel pedig újabb új módszert kínálkozik arra, hogy pénzt keressenek az általukkomoly munkával előállított tartalommal. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A YouTube új értékesítés növelést célzó funkciói

A Youtube bejelentette új funkcióit, amelyekkel segítik a tartalom kezelőket az eladások növelésében és nyomonkövetésben.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Facebook Marketplace már brandek számára is elérhető

A Facebook Marketplace korábban kizárólag C2C platform volt, ez változik a mostani frissítéssel, hiszen nagy B2C lehetőség ez a márkák számára. (US)
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google Ads Search és Shopping kampányok összehasonlítása egy új jelentésben

A Google Ads új funkciót jelentett be az e-kereskedelemmel foglalkozó hirdetők számára. A „kiskereskedelmi kategóriák jelentés” révén most egy közös jelentésben láthatjuk a termékkategóriák teljesítményét a Keresési és Shopping-kampányokban.  
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Összefogva edukál a magyar keresőmarketing szakma – sajtóközlemény

Edukációs hónapot indít a magyar keresőmarketing szakmát összefogni kívánó DIMSZ Keresőmarketing tagozat, cikkekkel és ingyenes kutatási anyaggal.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Új riporttal erősít a Search Console

Az ‘Alapvető webes vitals-mutatók’ jelentés a UX szempontból lényegesnek tartott mérőszámokat teszi elérhetővé a Search Console-ban önálló riport formájában. A Google május elején bemutatott új jelentése a felhasználói élmény mérését teszi egyszerűbbé.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia