Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Változás a Google Helyek jelentésben
Az elmúlt hónapban a Google „egyszerűsített” helyjelentéseket vezetett be a Google Ads felhasználói felületén. Mi változott a Google Ads Helyek jelentésében, és miért van szükségünk egyedi jelentésre?
Tovább a cikkhezA Google Ads bevezet egy új Betekintési oldalt
A Google a keddi Advertising Week keretein belül több új automatizált kampánytípust és funkciót mutatott be.
Tovább a cikkhezÚjítások az Instagram Direct Message-ben
Az üzenetküldés hosszú utat tett meg, mióta először megjelent az Instagramon. Láthatjuk, hogyan fejlődjön az üzenetküldés, ahogy növekszik folyamatosan a felhasználók száma.
Tovább a cikkhezGoogle: Egy weboldal layoutjának megváltoztatása hatással lehet a rankingjére
A Google részéről John Mueller mesélt arról, hogy a layout megváltoztatása akkor is hatással lehet a pozíciónkra a találati listában, ha az URL-ek és a tartalom a régi marad.
Tovább a cikkhezMegszűnik a 28 napos hozzárendelési modell a Facebookon
A Facebook Ads 2020. október 12-től megszünteti a 28 napos hozzárendelési intervallumot. A fiókok alapértelmezett beállításként visszaállnak a 7 napos hozzárendelésre.
Tovább a cikkhezÚj strukturált adat a kereskedők számára
A Google mostantól támogatja a “ShippingDetails” strukturált adatjelölő használatát, ezáltal a keresési eredmények közt megjeleníthetőek lesznek a szállítási információk.
Tovább a cikkhez