Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
YouTube Select – a YouTube prémium hirdetési programja
A YouTube egy újabb eszközt kínál a magyar hirdetők számára, amivel a hirdetők még hatékonyabban érhetik el reklámjaikkal a nézőket. Az új módszer, a YouTube Select segítségével olyan elhelyezéseket kapunk reklámunk számára, amelyek az eddiginél is relevánsabbak a szolgáltatásunk vagy termékünk meghatározott közönsége számára.
Tovább a cikkhezA Google 16 statisztikát osztott meg az ünnepi vásárlókról
A Google új adatokat osztott meg arról, hogy az ünnepek közeledtével hogyan változik a vásárlók magatartása 2020-ban. Ezekből szemezgettünk.
Tovább a cikkhezA Google ezentúl jobban ki fogja emelni a legjobb vásárlási ajánlatokat a találati listában
Az akció célja egyrészt, hogy a boltok megfelelő ajánlatot nyújtva láthatóbbak legyenek a keresési találatok között, a másik cél pedig az, hogy a vásárlók a lehető legjobb árakat láthassák maguk előtt kereséskor.
Tovább a cikkhezA YouTube 5 új frissítés bevezetésével javítja a felhasználók mobil élményét
A mobileszközön elérhető YouTube-frissítések célja a meglévő funkciók jobb kihasználása és néhány újítás bevezetése.
Tovább a cikkhezHírek
Új külsőt kapott a Google Ads Jelentésszerkesztője
A felhasználói felületen a Jelentések alatt elérhető Jelentésszerkesztő új külsőt kapott a Google-től. A jobb oldalán megjelenő ,,dimenziók’’ és ,,metrikák’’ panellel hasonlóvá vált a Data Studiohoz.
Tovább a cikkhezDollármilliókra tehető a Facebook hirdetési csalások értéke
Soha nem látott mértékű a csalások száma: 2020 első hat hónapjában 117 millió dollárt veszítettek, szemben a 2019-es 134 millió dollárral.
Tovább a cikkhez