Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Facebook News Nagy-Britanniában is elindult
Ahogy Nagy-Britanniában egyre inkább szabályozzák a tech cégek működését, a Facebook a hangsúlyt egyre inkább a médiában és tájékoztatásban betöltött szerepére teszi.
Tovább a cikkhezMár elérhető a Google Ads Insights
A Google 2020. novembere óta csöpögteti a részleteket az új Insights statisztikai oldalról. Több hirdető is látja az Ads-fiókjában, konkrétan miről is van szó.
Tovább a cikkhezA Gmail hirdetések (GSP) a Discovery kampányban lesznek elérhetők
2021. Július 1-jétől a Gmail-hirdetési kampányok “csak olvasható” állapotúak lesznek. Ez azt jelenti, hogy ettől kezdve nem hozhatunk létre új G-mail kampányokat és nem módosíthatjuk a meglévő kampányokat sem, így a meglévő GSP hirdetéseket sem tudjuk szerkeszteni.
Tovább a cikkhezA Google frissíti a Search Console Lefedettség riportját
A megújult jelentés mostantól pontosabb kategóriákba és címkék alá fogja sorolni a hibákat és figyelmeztetéseket.
Tovább a cikkhezA YouTube bevezeti az új hashtag alapú találati listát
A YouTube javítja a hashtag alapú keresés funkciót azzal, hogy ezek a találatok mostantól teljesen új oldalon jelennek meg.
Tovább a cikkhezMilyen változásokat hozhat az iOS 14 a Facebook hirdetések célzását illetően?
A tervek szerint heteken belül megjelenő iOS 14 követési promptokat tartalmaz, amely összezavarja Facebook hirdetések célzását. Ez valóságos háborút jelent az Apple és a Facebook, illetve a személyes adatok védelme és a hirdetési lehetőségek között. A módosítás valószínűleg előrejelzi, hogy miképp is lesznek kezelve a személyes adatok a jövőben.
Tovább a cikkhez