Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google reszponzív keresési hirdetései még rugalmasabbak lettek
A mostani frissítés után a Google legfeljebb 2 címsort is megjeleníthet a belső link hirdetésbővítményeknél, ha ez előreláthatólag javítja a hirdetés teljesítményét. Tehát mostantól a keresési hirdetésekhez megadott címsorok akár a belső link hirdetésbővítmények helyén is megjelenhetnek. Emiatt is fontos, hogy rendszeresen ellenőrizzük, hogy a hirdetések hogyan jelennek meg.
Tovább a cikkhezNew customers (high value) ajánlattételi lehetőség a Google Performance Max kampányokban
A Google Ads egy új célzási lehetőséget vezet be a Performance Max kampányokban: "New customers (high value)" ajánlattétel.
Tovább a cikkhezA Google indexelési arányainak javulása
Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhezA Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára
Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhezGoogle Lens új funkciói iOS-en: Képernyő keresés és AI-áttekintések
A Google Lens új „képernyő keresése” funkciója már elérhető iOS-en, lehetővé téve, hogy a felhasználók böngészés közben közvetlenül rákeressenek a megjelenített tartalmakra anélkül, hogy képernyőképet készítenének vagy új lapot nyitnának. A funkció a Google vagy a Chrome alkalmazás hárompontos menüjéből indítható. Emellett megjelentek az AI-áttekintések is, amelyek gépi összefoglalókat kínálnak a keresési találatokhoz, ezzel gyorsabbá…
Tovább a cikkhezGoogle Ads frissítés: félrevezető landing oldalak
A Google frissítette keresési hirdetési rendszerét, hogy előnyben részesítse a releváns és könnyen használható céloldalakat, amelyek megfelelnek a felhasználói szándéknak. A Google egy mesterséges intelligencia által vezérelt modell segítségével ellenőrzi, hogy az az oldal, amelyre a felhasználó egy hirdetésre kattintás után eljut, az elvárásoknak megfelelő élményt kínál-e.
Tovább a cikkhez