Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google Shopping megjeleníti a „price at checkout” feliratot a hirdetésekben
Azok a kereskedők, akik valamilyen módon fizetéskor módosítják az árakat, a Google Shopping felfüggesztését kockáztatják a vásárló megtévesztése miatt, ugyanis ez az új funkció még nagyobb áttekinthetőséget biztosít a felhasználók számára.
Tovább a cikkhezA Google több fiókra is kiterjeszti a Search Max béta verzióját
A Google mesterséges intelligencia által vezérelt Search Max egyezési típusa több fiókban is bevezetésre kerül, így az automatikus hirdetésoptimalizálást a keresési kampányok számára is lehetővé teszi.
Tovább a cikkhezA Google Ads bevezeti a csatornavezérlést a Demand Gen kampányokhoz
Ezzel a funkcióval meghatározhatjuk, hogy hirdetéseink hol jelenjenek meg a Google szolgáltatásaiban.
Tovább a cikkhezA Google reszponzív keresési hirdetései még rugalmasabbak lettek
A mostani frissítés után a Google legfeljebb 2 címsort is megjeleníthet a belső link hirdetésbővítményeknél, ha ez előreláthatólag javítja a hirdetés teljesítményét. Tehát mostantól a keresési hirdetésekhez megadott címsorok akár a belső link hirdetésbővítmények helyén is megjelenhetnek. Emiatt is fontos, hogy rendszeresen ellenőrizzük, hogy a hirdetések hogyan jelennek meg.
Tovább a cikkhezNew customers (high value) ajánlattételi lehetőség a Google Performance Max kampányokban
A Google Ads egy új célzási lehetőséget vezet be a Performance Max kampányokban: "New customers (high value)" ajánlattétel.
Tovább a cikkhezA Google indexelési arányainak javulása
Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez


