Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Hírek

A Google reszponzív keresési hirdetései még rugalmasabbak lettek

A mostani frissítés után a Google legfeljebb 2 címsort is megjeleníthet a belső link hirdetésbővítményeknél, ha ez előreláthatólag javítja a hirdetés teljesítményét. Tehát mostantól a keresési hirdetésekhez megadott címsorok akár a belső link hirdetésbővítmények helyén is megjelenhetnek. Emiatt is fontos, hogy rendszeresen ellenőrizzük, hogy a hirdetések hogyan jelennek meg. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

New customers (high value) ajánlattételi lehetőség a Google Performance Max kampányokban

A Google Ads egy új célzási lehetőséget vezet be a Performance Max kampányokban: "New customers (high value)" ajánlattétel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google indexelési arányainak javulása

Egy nemrégiben készült tanulmány szerint a Google indexelési rendszerességei és arányai jelentős javulást mutatnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google AI Overviews hatása a weboldalak forgalmára

Egy friss tanulmány szerint a Google AI Overviews-ben való megjelenés jelentősen növeli a weboldalak forgalmát, míg a kimaradás csökkenti a kattintásokat. A legjobb helyezésű, tranzakciós lekérdezések esetében az AI Overviews-ben szereplő oldalak 3,2-szer több kattintást kaptak, mint a kimaradók.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google Lens új funkciói iOS-en: Képernyő keresés és AI-áttekintések

A Google Lens új „képernyő keresése” funkciója már elérhető iOS-en, lehetővé téve, hogy a felhasználók böngészés közben közvetlenül rákeressenek a megjelenített tartalmakra anélkül, hogy képernyőképet készítenének vagy új lapot nyitnának. A funkció a Google vagy a Chrome alkalmazás hárompontos menüjéből indítható. Emellett megjelentek az AI-áttekintések is, amelyek gépi összefoglalókat kínálnak a keresési találatokhoz, ezzel gyorsabbá…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google Ads frissítés: félrevezető landing oldalak 

A Google frissítette keresési hirdetési rendszerét, hogy előnyben részesítse a releváns és könnyen használható céloldalakat, amelyek megfelelnek a felhasználói szándéknak. A Google egy mesterséges intelligencia által vezérelt modell segítségével ellenőrzi, hogy az az oldal, amelyre a felhasználó egy hirdetésre kattintás után eljut, az elvárásoknak megfelelő élményt kínál-e.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia