Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Facebook eltávolít néhány célzási lehetőséget és nagyobb kontrollt ad
2022 január óta a Facebook fokozatosan távolítja el az érzékeny adatokra vonatkozó célzási lehetőségeket.
Tovább a cikkhezA Google Ads frissíti a célhelyre vonatkozó követelmények irányelveit
Ha nem egyértelmű, hogy a Google korábban miért utasította el egyes hirdetéseidet, ezek a változtatások hasznosak lehetnek. A vonatkozó irányelvek módosításai hivatalosan 2022. március 21-én lépnek hatályba. Nézzük meg, mi változik?
Tovább a cikkhezA Google elindította a Core Web Vitals mutatók desktop változatát
Eddig csupán a mobilos teljesítményt nézték az Alapvető webes-vitals mutatók, február 22-től azonban már a desktopos performanszot is ki fogja mutatni ez a riport, valamint - és ez a fontosabb -: rangsorolási tényezővé teszi a desktopos rangsoroláskor.
Tovább a cikkhezA Google megkönnyíti az offline konverziókövetést az “Enhanced Conversions for Leads” segítségével
Az új módszer teljes egészében konfigurálható a Google Ads-fiókjából a CRM helyett. Ez a lehetőség alternatívát kínál a meglévő Google Click ID (kattintás azonosító-alapú) offline konverziókövetési módszerhez.
Tovább a cikkhezA Google Rövid Címeket vezetett be a hirdetésekhez
A Google Merchant Center egy új opcionális attribútumot vezetett be, a rövid címet - „short title” néven. Ez a frissítés lehetővé teszi, hogy termékeink tömörebbek és lényegretörőbbek legyenek.
Tovább a cikkhezA Google új SERP kinézetet tesztel mobilon
Mobilon jelenleg a Meta Title felett a weboldal URL-jét és annak favicon-ját jeleníti meg a Google, de most új kinézetet tesztel a tech óriás.
Tovább a cikkhez