Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google megkönnyíti az offline konverziókövetést az “Enhanced Conversions for Leads” segítségével

Az új módszer teljes egészében konfigurálható a Google Ads-fiókjából a CRM helyett. Ez a lehetőség alternatívát kínál a meglévő Google Click ID (kattintás azonosító-alapú) offline konverziókövetési módszerhez.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Rövid Címeket vezetett be a hirdetésekhez

A Google Merchant Center egy új opcionális attribútumot vezetett be, a rövid címet - „short title” néven. Ez a frissítés lehetővé teszi, hogy termékeink tömörebbek és lényegretörőbbek legyenek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google új SERP kinézetet tesztel mobilon

Mobilon jelenleg a Meta Title felett a weboldal URL-jét és annak favicon-ját jeleníti meg a Google, de most új kinézetet tesztel a tech óriás.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads változtatásokat vezet be az automatizált bővítményeknél

A Google Ads három frissítést vezet be az automatizált hirdetésbővítményekhez, mellyel a cél a könnyebb kezelhetőség.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google teszteli a leírások listaszerű megjelenítését a hirdetésekben

Néhány napja jelentek meg az első screenshotok róla, és a Ginny Marvin Google-től is megerősítette a hírt twitteren miszerint tesztelik a keresési hirdetéseknél a leírások helyett a listaszerű megjelenítést.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A YouTube bemutatta a 2022-es ütemtervét

A YouTube azt tervezi, hogy új funkciókat és lehetőségeket vezet be az alkotók számára.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia