Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A GA4 elindítja az AMP támogatást

A megjelenítők mostantól ugyanúgy nyomon követhetik az AMP teljesítményét a Google Analytics 4-ben, mint a Universal Analytics esetében.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Universal Analyticset hivatalosan a Google Analytics 4 váltja fel

Az UA leállítása megkezdődött, de a Google azt tanácsolta, hogy fokozatosan kerüljön bevezetésre az új Analytics, ezért bizonyos adatok még mindig hozzáférhetők maradnak a korábbi verzióban.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google minden hirdető számára elérhetővé teszi a márkakorlátozási beállításokat

A marketingszakemberek az új korlátozási beállításokkal visszavehetik az irányítást kampányaik és hirdetéseik megjelenési helye felett.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A YouTube a Test & Compare funkcióval segít kiválasztani a legjobb videó indexképet

A Teszt és összehasonlítás funkció megmutatja, hogy mi eredményezi a legmagasabb CTR-t, lehetővé téve a hirdetők számára, hogy a teljesítmény alapján hozzanak döntéseket.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Instagram Reels -hirdetések mostantól több marketingszakember számára elérhetők

Az Ads on Reels eleinte csak a Facebookon volt elérhető a marketingesek számára, de a Meta reméli, hogy a pilot verzió kiterjesztése az Instagramra is növelni fogja az alkalmazások letöltését.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google új keresési spam jelentési űrlapot adott ki

Az űrlapon keresztül megtehetjük keresési spamjelentéseinket spamekkel, fizetett linkekkel, rosszindulatú viselkedéssel és egyéb keresési minőségi problémákkal kapcsolatban.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia