Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
16 új funkcióval frissült a Google Ads Editor
Az új funkciók célja, hogy leegyszerűsítsék a szerkesztési folyamatot, nagyobb irányítást biztosítsanak a hirdetőknek, és javítsák a kampány teljesítményét.
Tovább a cikkhezA domain története rangsorolási tényező?
A domain előzményei számítanak, még azután is, hogy ha esetleg a tulajdonosa gazdát cserél, és új webhelyként hasznosítják.
Tovább a cikkhezItt a Performance Max “search themes”
Egyszerű módot kínál arra, hogy a Performance Max szolgáltatást olyan elhelyezéseken jelenítsük meg, amelyeket esetleg még nem érünk el.
Tovább a cikkhezA Google teszteli a hirdetéseket az organikus eredmények között
Egy szemfüles felhasználó vette észre, hogy olyan pozíciókban jelentek meg hirdetések a keresési eredményoldalon (SERP), ahol eddig általában a harmadik és ötödik organikus találatok voltak.
Tovább a cikkhezA TikTok elindítja az AI alapú kreatív asszisztenst a hirdetéskészítési folyamat egyszerűsítésére
A TikTok egy új, mesterséges intelligencia alapú eszközt indított el, amely segít a hirdetőknek hatékonyabb kampányok létrehozásában.
Tovább a cikkhezA Google Ads világszerte minden ügyfél számára elérhetővé teszi a Demand Gen kampánytípust
A Google Ads megkezdte a Demand Gen globális bevezetését, így mostantól minden ügyfél hozzáférhet. Valamint a Discovery-hirdetések frissítése a az elmúlt héten kezdődött és a jövő év elejéig folytatódik.
Tovább a cikkhez