Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Hírek

A márka kizárása és engedélyezése mostantól AI Max for search használatát igényli a keresési kampányokban

A Google Ads minden új keresési kampány esetében áthelyezte a márkák engedélyezését és kizárását az AI Max rendszerébe.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Kell-e linket vásárolni a jövőben?

A Search Engine Journal cikkében Roger Montti hangsúlyozza, hogy a linkek vásárlása már nem szükséges, mivel a Google algoritmusai egyre inkább a tartalomra és a felhasználói viselkedési jelekre támaszkodnak a rangsorolás során.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

A negatív kulcsszó listák már elérhetőek bizonyos PMAX kampányokban

A hirdetők egy része már elérheti a negatív kulcsszólistákat  Performance Max (PMAX) kampányokban.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A Google szerint az AI nem helyettesíti a SEO szükségességét

A Search Engine Journal cikkében John Mueller, a Google keresőoptimalizálási szakértője hangsúlyozza, hogy az AI nem helyettesíti a SEO-t.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Google új címsor-elválasztókat tesztel ugyanazon a találati oldalon

A Google különböző címsor-elválasztó stílusokat – például függőleges vonalat (|) és kötőjelet (–) – tesztel a keresési hirdetésekben, ugyanazon a keresési eredményoldalon (SERP) belül.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz