Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A márka kizárása és engedélyezése mostantól AI Max for search használatát igényli a keresési kampányokban
A Google Ads minden új keresési kampány esetében áthelyezte a márkák engedélyezését és kizárását az AI Max rendszerébe.
Tovább a cikkhezKell-e linket vásárolni a jövőben?
A Search Engine Journal cikkében Roger Montti hangsúlyozza, hogy a linkek vásárlása már nem szükséges, mivel a Google algoritmusai egyre inkább a tartalomra és a felhasználói viselkedési jelekre támaszkodnak a rangsorolás során.
Tovább a cikkhezA negatív kulcsszó listák már elérhetőek bizonyos PMAX kampányokban
A hirdetők egy része már elérheti a negatív kulcsszólistákat Performance Max (PMAX) kampányokban.
Tovább a cikkhezA Google szerint az AI nem helyettesíti a SEO szükségességét
A Search Engine Journal cikkében John Mueller, a Google keresőoptimalizálási szakértője hangsúlyozza, hogy az AI nem helyettesíti a SEO-t.
Tovább a cikkhezGoogle új címsor-elválasztókat tesztel ugyanazon a találati oldalon
A Google különböző címsor-elválasztó stílusokat – például függőleges vonalat (|) és kötőjelet (–) – tesztel a keresési hirdetésekben, ugyanazon a keresési eredményoldalon (SERP) belül.
Tovább a cikkhezJúliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás
A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat.
Tovább a cikkhez