Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Meta jelentős Advantage+ és a Shopping Ads frissítéseket jelentett be
A Meta jelentős frissítéseket jelentett be Advantage+ és Shopping Ads szolgáltatásaiban, amelyek célja, hogy segítsék a márkákat az elköteleződés javításában, a konverziók növelésében és a személyre szabottabb hirdetések megjelenítésében.
Tovább a cikkhezA Google Ads korlátozza az ország szintű helykizárásokat
A Google Ads 12 országban limitálja a kizáráskor megadható országok számát.
Tovább a cikkhezA Google Ads automatikusan megkezdi az alacsony aktivitású hirdetéscsoportok szüneteltetését
Március 11-től a legalább 13 hónapja létrehozott, és az elmúlt 13 hónapban nem jelenített hirdetéscsoportokat szüneteltetik, hogy javítsák a hirdetők költségkeretét.
Tovább a cikkhezElindult a Google Ads Editor 2.6-os verziója 8 új funkcióval
A Google bemutatta a Hirdetésszerkesztő 2.6-os verzióját, amely nyolc új funkciót és frissítést tartalmaz a hirdetők számára, amelyeket kampányaik hatékonyságának javítására használhatnak fel.
Tovább a cikkhezA Google Ads PMax képgeneráló funkciója már mindenki számára elérhető
A Google még novemberben jelentette be, hogy elindítja mesterséges intelligenciájú eszközeit a PMax kampányok képeinek generálására és szerkesztésére. Ez a funkció mára világszerte angol nyelven már elérhető, a későbbiekben pedig további nyelveken is elérhető lesz.
Tovább a cikkhezA Google Analyticsben és Google Adsben is megjelent a Consent Mode ellenőrzési lehetősége
Korábbi cikkeinkben már írtunk a Consent mód fontosságáról és annak alkalmazásáról, most azonban itt az ideje leellenőrizni, hogy jól végeztük-e el a beállításokat.
Tovább a cikkhez