Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
A Google organikus találata is mutatja a telefoszámot
Az AdWords hirdetésekben a különböző hívásbővítményeknek köszönhetően egy ideje már megjelennek telefonos ikonok is a hirdetési szövegek mellett, alatt. Az organikus találatok között azonban ilyennel még nem találkoztunk és mint ismert, az organikus találati listán történő módosítások bevezetését nem is szokták annyira nagy dobra verni, mint az AdWords új funkciók hivatalos bejelentéseit.
Tovább a cikkhezHírek
A Google lassan indexeli a PDF dokumentumokat
Az már régóta ismert tény, hogy a Google indexeli a weboldalakra feltöltött PDF fájlokat is, sőt értékeli annak tartalmát is és még a PDF-ben elhelyezett hivatkozásokat is leköveti, mintha rendes dofollow-s linkek lennének.
Tovább a cikkhezHírek
A kifelé mutató linkeknek is pozitív hatása van SEO-ra
A Reboot által végzett tanulmány alapján pozitív korreláció van az oldalunkról kifelé mutató linkek és a keresőben elfoglalt pozíciónk között. A marketing cég abból az alap feltevésből indult ki, miszerint a Google egy weboldal autoritásának meghatározásakor figyelembe veheti azt is, hogy maga az oldal milyen más oldalakat tart relevánsnak a témában. Madarat tolláról, embert barátjáról,…
Tovább a cikkhezHírek
A Google Compare lehúzza a redőnyt
A Google Compare, vagyis a cég saját pénzügyi összehasonlító weboldala - amely többek között gépkocsi biztosítással, hitel ajánlatokkal, utazás/otthon biztosítással foglalkozott - leáll a működéssel.
Tovább a cikkhezHírek
Megszűntek a Google jobb oldali hirdetési helyei
Egészen friss hír, hogy a Google a korábbi teszteléseket követően végleg kivezeti a jobb oldali hirdetési pozíciókat és helyette fölül kapunk négy helyet és még alul hármat (kivétel PLA hirdetések). Bár teljesen hivatalos bejelentés még nem történt, úgy tűnik, hogy globális frissítésről van szó.
Tovább a cikkhezHírek
A Google megállíthatatlan: friss élelmiszer szállításba kezd
Az Instacart és Amazon Fresh számára félelmetes pillanat következett el: a Google saját friss-áru házhoz szállítást indít San Francisco és Los Angeles területén és persze ha bejön, terjeszkedni akar.
Tovább a cikkhez