Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
Végleg megszűnik a Google PageRank
A SEO szakmában mér régóta közismert, hogy a hivatalos PageRank mutatónak szinte semmi jelentősége nincsen, ezért a keresőoptimalizálási vagy linkfejlesztési projekteknél még kiindulásként is csak elvétve használják. Már csak azért is, mert több éve nem is frissítették a számokat. Március 7-el a Google hivatalosan is megszűntette a PageRank Toolbar mutató frissítését és hamarosan már egy…
Tovább a cikkhezHírek
Állati hangok a Google-ben
Tudta, hogy a Google-ben már állatok hangjára is rá lehet keresni? Például így: what sound does a cow make (milyen hangot ad ki egy tehén)? Konkrétan 19 állati hang került feltöltésre, köztük majom, macska, tehén, kacsa, elefánt, ló, oroszlán, egér, stb. Persze ez elsősorban a kisgyermekes szülőknek lehet érdekes és nem a keresőoptimalizáló szakembereknek, de…
Tovább a cikkhezHírek
Keresőmarketing Nap 2016 – Klikkmánia előadások
Idén is kiemelten támogattuk a Keresőmarketing Napot, mely most már minden évben a MobileHungary és Evolution konferenciákkal együtt kerül megrendezésre és a keresőmarketing szakma egyik legfontosabb éves hazai konferenciája. A konferenciára három előadással és egy fórumbeszélgetéssel készültünk. Alább szeretnénk megosztani a bemutatott prezentációkat, melyekkel kapcsolatban szívesen várjuk a további kommenteket, kérdéseket!
Tovább a cikkhezHírek
A 10. pozícióból több klikket kapunk, mint a 8-9-ből
Az SMX West-en, a világ egyik legnagyobb keresőmarketing konferenciáján, Paul Haahr, a Google egy rangsorolásért felelős senior kollégája, tette azt a kijelentést, hogy a 10. pozíció értékesebb lehet, mint a 8, 9.
Tovább a cikkhezHírek
Klikkmánia havi TOP10 / 2016. február
A február kivételesen inkább az AdWords-ről szólt, mint a Google organikus találatairól, számos hirdetési hatékonyságot segítő cikkel segítettük olvasóinkat. Továbbá górcső alá vettük az e-kereskedelmi szektort is. Mindenre fény derül a 2016-os első Klikkmánia TOP10-ből!
Tovább a cikkhezHírek
A Google organikus találata is mutatja a telefoszámot
Az AdWords hirdetésekben a különböző hívásbővítményeknek köszönhetően egy ideje már megjelennek telefonos ikonok is a hirdetési szövegek mellett, alatt. Az organikus találatok között azonban ilyennel még nem találkoztunk és mint ismert, az organikus találati listán történő módosítások bevezetését nem is szokták annyira nagy dobra verni, mint az AdWords új funkciók hivatalos bejelentéseit.
Tovább a cikkhez