Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Elindult a Waze hirdetés Magyarországon

A Waze a világ legnagyobb közösségalapú közlekedési- és navigációs alkalmazása, melynek már havi 400.000 aktív magyar felhasználója van. Ez a szám ráadásul hónapról, hónapra 17%-al nő. Így elérkezettnek látták az időt, hogy a Waze hirdetés már magyar célzásokkal is működjön.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Az organikus átkattintási arányok 15%-al csökkentek

Február óta még nagyon kevés felmérés és kimutatás született arról, hogy milyen hatása volt a Google AdWords jobboldali hirdetési pozíciók megszüntetésének. Az egyiket épp a napokban posztoltuk, de ez sem az organikus találatokra gyakorolt hatást tanulmányozta.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A legjobb pozíciók az AdWords hirdetésekben

Az Adobe Media Optimizer elkészített egy tanulmányt, hogy miként változtak az eredmények a különböző top hirdetési pozíciókban, mióta a Google eltűntette a jobboldali hirdetési helyeket.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Megváltozott a Google Maps hirdetési megjelenítése

Április 18-tól megváltozott az AdWords keresési hirdetések Google Maps megjelenése. Korábban a Google Maps elhelyezéseket a Google keresési partnereken keresztül tudtuk elérni. Mostantól viszont a Google kereső részét képezik, vagyis ha szeretnénk Google Maps megjelenést, akkor a helybővítmény beállítása kötelező, majd egy keresési kampány indításával már ott is vagyunk.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google, mint TV műsor újság

A héten bejelentették, hogy a Google bevezti a valós idejű, soron következő TV műsorok listázását először USA-ban és néhány kiválasztott európai országban.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Csak Amerikában 65 milliárd dolláros üzlet a keresőoptimalizálás

Ez olyan hatalmas szám, hogy kétszer is elolvastuk a forrást, mielőtt lemertük írni. A Borrel jelentés felmérte, hogy a digitális marketing szolgáltatásokra fordított költés mekkora lehet, ami ugye különbözik a hirdetési költéstől. 2016-ban várhatóan 613 milliárd dollárra rughatnak a szolgáltatásokra fordított költések, ami többszöröse a konkrét hirdetési költésnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia