Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A mobil sebesség is számítani fog

Sydney-ben a Search Marketing Summit konferencián jelentette be Gary Illyes, hogy a hamarosan érkező mobil algoritmus frissítésben már rangsorolási tényező lesz a mobil oldalunk betöltési sebessége is.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Önálló platformként folytatja működését a Firebase

A Firebase 18 hónappal ezelőtt csatlakozott a Google-hez amely szolgáltatásai révén (valós idejű adatbázis menedzsment, felhasználó azonosítási rendszer, hoszting, stb.) egységes applikáció fejlesztési környezetet nyújt több, mint 450 000 fejlesztő számára adta hírül a Google. A rendszer így támogatja a fejlesztőket a jövőben, legyen szó Android, IOS, vagy mobil webes felületekről.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Bővített kártyák – a Google új játékszere

Hamarosan egy látványos újdonsággal bővül a Google mobilos keresési találati listája. A rich snippetek sikerén felbuzdulva alkotta meg a Google ennek gusztusosabb új testvérét, ami a rich cards (bővített kártyák) névre hallgat.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Figyelem! Változó SEO szabályok, címsor és meta leírás

A Google tovább folytatja a találati listájának az átszabását, melyet egyszerre két irányból is módosít. Az elmúlt hetekben egyszerre tapasztalhattunk módosításokat a fizetett és ingyenes találatok megjelenítésében, mely bizonyos SEO szabályokat felülírt.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Elindult a Waze hirdetés Magyarországon

A Waze a világ legnagyobb közösségalapú közlekedési- és navigációs alkalmazása, melynek már havi 400.000 aktív magyar felhasználója van. Ez a szám ráadásul hónapról, hónapra 17%-al nő. Így elérkezettnek látták az időt, hogy a Waze hirdetés már magyar célzásokkal is működjön.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Az organikus átkattintási arányok 15%-al csökkentek

Február óta még nagyon kevés felmérés és kimutatás született arról, hogy milyen hatása volt a Google AdWords jobboldali hirdetési pozíciók megszüntetésének. Az egyiket épp a napokban posztoltuk, de ez sem az organikus találatokra gyakorolt hatást tanulmányozta.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia