Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
Top internetes trendek 2016-ban
Mary Meeker a Kleiner Perkins elemzője éves jelentésében idén is publikálta, hogy mik az aktuális internetes trendek. 213 diás és 30 perces prezentációjából a legfontosabb trendeket a Search Engine Journal szedte össze.
Tovább a cikkhezHírek
Az ingyenes kiszállítás a legfontosabb webáruház marketing eszköz
A Walker Sands Future of Retail publikált egy tanulmányt, melyben többek között arra voltak kíváncsiak, hogy mi ösztönzi leginkább az embereket arra, hogy a virtuális kosárba berakják a kívánt terméket. Vagyis, hogy mi a legfontosabb webáruház marketing eszköz az e-kereskedők kezében?
Tovább a cikkhezHírek
Infografika: a professzionális keresőbarát URL felépítésről
A megfelelően átgondolt és felépített keresőbarát URL nem csak a keresőmotoroknak adhat iránymutatást, hanem a látogatóinknak is könnyebb navigációt biztosíthat. Brian Dean a Backlinko alapítója és John E Lincoln az Ignite Visibility ügyvezetője egy infografikában összeszedték, hogy mik a keresőbarát URL felépítésnek az alapjai.
Tovább a cikkhezHírek
A konverziós arány növelésének a kulcsa a perszonalizáció
Ha a fizikai boltunkba betér egy érdeklődő az első interakciókat követően már nagyjából tudjuk, hogy milyen irányba vigyük a kommunikációt és miként tudjuk hamarosan vevővé konvertálni. Ugyanez igaz a digitális térben is, de mégis nagyon kevesen veszik a fáradságot, hogy személyre szabják az online megjelenést és promóciókat.
Tovább a cikkhezHírek
A vásárlói útvonal jobb megértése AdWords-ben
Mindenki számára elérhetővé vált a májusban bejelentett béta funkció AdWords-ben, melynek segítségével jobban megérthetjük az AdWords hirdetésekből érkező vásárlók szokásait.
Tovább a cikkhezHírek
Új weboldal tesztelő eszköz a Google-től kisvállalatoknak
A Google tegnap mutatta be a legújabb weboldal tesztelő eszközét, mely kifejezetten a kis- és középvállalatok tulajdonosainak igyekszik bemutatni, hogy weboldaluk miként teljesít a mobil weben, beleértve az okostelefonokat és tableteket is. Mivel tavasszal a mobil keresése száma meghaladta a desktopról indított keresésekét és a keresések nagy száma a KKV szektort érinti, így kellett egy…
Tovább a cikkhez