Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
Miért lett fizetős az AdWords Kulcsszótervező?
Bő egy hete jelent meg a hír, miszerint az AdWords Kulcsszótervezője hamarosan csak az aktív AdWords hirdetők számára lesz elérhető. Aki pedig nem fizet a hirdetésekért, csak korlátozott mértékben kaphat adatokat és a mutatók is - magyar mércével - hatalmas tartományt fognak csak mutatni.
Tovább a cikkhezHírek
Google AdWords új funkció: Kampánycsoportok
Néhány fiókban már elérhető a Kampányok csoportosítása, mely nem más, mint a célok beállítása és nyomon követése több kampányban egyszerre. Egyszerűen figyelemmel kísérhetjük és a rendszer előrejelezheti több, közös célt szolgáló kampány teljesítményét.
Tovább a cikkhezHírek
Kína idén a globális e-kereskedelmi forgalom 47 százalékát adja
Az emarketer előrejelzése alapján, az mmonline publikálta itthon a hírt, miszerint Kína jövőre már a teljes globális e-kereskedelem több, mint a feléért fog felelni.
Tovább a cikkhezHírek
0, azaz nulla a Minőségi mutató
Szeptember 12-től már lehetőségünk van Nulla minőségi pontszámot is kapni az AdWords Minőségi mutatójában.
Tovább a cikkhezHírek
AdWords hirdetés előnézet megosztása
Az AdWords Hirdetés előnézeti és diagnosztikai eszközben elérhetővé vált a Megosztás funkció, mely kifejezetten hasznos lehet azoknak, akik sok ügyfélnek kezelnek kampányt napi szinten.
Tovább a cikkhezHírek
Google: a könyvtárak és aldomainek kezelése 2016-ban
Egy állandóan visszatérő téma SEO körökben, hogy mi a hatékonyabb az aldomain-es vagy a könyvtáras szerkezet felépítése a weboldalon és melyiknek milyen előnyei, hátrányai lehetnek. Vagyis, hogy cegem.hu/aloldal1 vagy aloldal1.cegem.hu szerkezetet használunk.
Tovább a cikkhez