Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Matt Cutts hivatalosan is lemondott

Matt Cutts 17 évet dolgozott a Google-nél, mint Google Search specialista különböző pozíciókban, az első 100 Google alkalmazott közé tartozott. SEO körökben hamar ismertté vált a neve, köszönhetően annak, hogy közérthető nyelven igyekezett mindenki számára elmagyarázni a Google keresőmotor algoritmusának alapvető működési logikáját és annak változásait. Matt Cutts 2014 óta folyamatosan és tudatosan helyezte magát…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Technikai SEO kérdésed van? Fordulj a Google-hoz!

Ritkán fordul elő olyan eset, hogy a Google nyíltan felvállalva segítő kezet nyújt a keresőoptimalizálásban. Korábban Matt Cutts, mostanában jellemzően John Mueller és Gary Illyes azok a Google munkatársak, akiktől egyáltalán bármilyen információmorzsát hallani. Ezúttal Gary Illyes posztolta twitterén, hogy bátran írjunk olyan technikai SEO kérdéseket, amelyekről szívesen olvasnánk az Official Google Webmaster Blogon. https://twitter.com/methode/status/821038251595202560  
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A megfelelő közönség megszólítása RLSA kampányokkal

A Google AdWords ismét közzétett egy "Bevált módszerek" leírást, ezúttal az RLSA kampányok javasolt használatáról. A leírás nem más, mint egy hivatalos útmutató a keresési hirdetésekhez használt remarketinglistákhoz.  A jelen útmutató három tippet ismertet, melyek segítségével a hirdetéseket olyan, magas minősítésű ügyfeleknél jelenítheti meg, akik korábban már érdeklődést mutattak vállalkozása vagy termékei iránt. https://support.google.com/adwords/answer/6167113
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google ajánlás: 2 módszerrel is igazoljuk magunkat a Search Consoleban

Jonh Mueller a Google-től azt javasolja, hogy a visszaélések elkerülése végett egyszerre két módszerrel is igazoljuk tulajdonjogunkat a domain felett a Search Console-ban. Elmondása szerint, ennek mindössze biztonsági okai vannak, ha esetleg az egyik azonosítás sikertelenné válik - akár egy rosszindulatú szoftvertámadás, hackelés miatt -, akkor még ott legyen a másik módszer is az azonosításra.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Teszt a lelke az AdWords-nek is

Az utóbbi években több különböző funkció is létezett már arra, hogy az AdWords kampányainkat tesztelhessük vagy kísérletezhessünk néhány beállítással. Ezen funkciók egy részét megszüntették, másik részét átalakították. Ugyanakkor a profi kampánykezelésnek alapja az állandó kísérletezés, amit a Google is jól tud, ezért létrehozott egy összefoglaló aloldalt, amin összegzi a jelenleg rendelkezésünkre álló lehetőségeket és bevált…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Popular Times: éttermek, figyeljetek az új Google funkcióra!

A Google még tavaly jelentette be a Popular Times nevű fejlesztését, mellyel már a keresési találati listán (Google SERP-en) megtekinthetjük, hogy egy adott étterem, kávézó, bár stb. mennyire felkapott napon belül. Most továbbléptek és már valós idejű adatokat láthatunk!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia