Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Közlemény: a Klikkmánia keresőmarketing ügynökség felvásárolta a BugTV digitális ügynökséget

2016 októberében Magyarország első Google Partneri minősítéssel rendelkező ügynöksége, a Klikkmánia felvásárolta a főleg Youtube tartalmakra és PPC kampányok kezelésére specializálódott BugTV digitális ügynökséget. A BugTV 2012-ben alapított vállalkozás, amely Magyarországon az elsők között indított YouTube Multi-Channel Network-öt (MCN), 2014- ben pedig a Ki Mit Tube technikai hátterét biztosította a YouTube-on és a weben egyaránt.…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A felhasználók közel fele csak az okostelefonjáról keres a Google-ben

A Google publikált egy részletes tanulmányt, mely kimutatja, hogy a felhasználók 40%-a csak az okostelefonjáról keres a Google-ben. Soha ennyi keresés nem történt okostelefonokról, mint manapság, köszönhetően olyan felkapott témáknak/kategóriáknak is, mint az egészség, szépség vagy a nevelés.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Elszabadult a Pingvin 4.0 algoritmus

Bár szeptemberben rengeteg hír jelent meg arról, hogy miért ugrál számos weboldal a Google találati listáján, de a legtöbb magyarázat csak külföldi találgatásokra alapozott. Egészen szeptember végéig nem volt biztos, hogy a Pingvin 4.0 algoritmus megérkezett!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Már a Facebook is nyomasztja a hirdetőket, hogy mobilbarátak legyenek

A Facebook hamarosan minden mobil hirdető weboldalát még a megjelenítésük előtt előre letölti és megvizsgálja azt betöltési sebesség és a mobil UX szempontok alapján. Amennyiben úgy érzékeli, hogy a weboldal, landoló lap nem megfelelően szolgálja ki a felhasználói élményt, akkor nem is jeleníti meg a hirdetést.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Ha HTTPs migrációra készül, itt van egy feladatlista

Mióta a Google bejelentette, hogy a HTTPS használata rangsorolási faktor is, weboldalak tömegével álltak át és érdekes módon nem biztonsági okokból, hanem a várható SEO előnyök kihasználása végett.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Kiterjesztett szöveges hirdetés nem jelent előnyt! Vagy mégis?

Augusztusban mindenki számára elérhetővé vált a Kiterjesztett szöveges hirdetés, aminek köszönhetően még masszívabb lehet a jelenlétünk a Google fizetett találatai között. Ugyanakkor továbbra is futnak a hagyományos szöveges hirdetések, így sokakban felmerült a kérdés, hogy jelent-e rangsorolási előnyt, ha valaki a Kiterjesztett verziót használja.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia