Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

AdWords hirdetések: márciustól megszűnik a konvertált kattintás mutató

Szeptembertől a "konvertált kattintások" már nem használhatóak semmilyen licitálási stratégia részeként. Az AdWords hirdetésekben használt Cél CPA és Intelligens CPC licit stratégiák nem működnek együtt szeptember 21 óta a konvertált kattintásokkal.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Bréking: A VELUX és a Profession is minket választott 2017-ben

A Profession és a VELUX is a Klikkmániát választotta a 2017-es keresőmarketing kampányok kivitelezéséhez. A Profession esetében a Klikkmánia elsődleges feladata az állásjelentkezések számának növelése, valamint Profession mobilaplikáció és a MobilMunka applikáció letöltésszámának növelése. A piacvezető, tetőtéri ablak gyártó VELUX Magyarország Kft. tendere ugyanakkor a PPC kampányokon kívül kiterjedt keresőoptimalizálási feladatok elvégzésére is, mind a…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Facebook hirdetések a MailChimp-en?

A MailChimp bejelentette, hogy lefejlesztettek egy Facebook hirdetési felületet a MailChimp rendszerébe integráltan. Állításuk szerint a használata pofonegyszerű és sokkal inkább felhasználóbarát, mint a Facebook saját interfésze. Ez így van, szerintünk is, bár az ügynökségi hirdetőket a bonyolultabb felület annyira már nem riasztja vissza, az AdWords sem könnyen emészthető, ha valaki most látja először.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Új Gmail hirdetések útmutató a Google-től

A Gmail már 1 milliárd felhasználóval rendelkezik világszerte és gyakorlatilag minden országban piacvezető az E-mail szolgáltatásával. Nem véletlenül kezdték kiaknázni az ebben rejlő üzleti lehetőséget, ami nekünk, hirdetőknek is új távlatokat nyitott. Most a Gmail hirdetésekhez publikáltak egy friss útmutatót arról, hogy miként lehet a leghatékonyabban megszólítani a releváns célközönségünket és hogyan tudjuk őket aktivitásra bírni…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Matt Cutts hivatalosan is lemondott

Matt Cutts 17 évet dolgozott a Google-nél, mint Google Search specialista különböző pozíciókban, az első 100 Google alkalmazott közé tartozott. SEO körökben hamar ismertté vált a neve, köszönhetően annak, hogy közérthető nyelven igyekezett mindenki számára elmagyarázni a Google keresőmotor algoritmusának alapvető működési logikáját és annak változásait. Matt Cutts 2014 óta folyamatosan és tudatosan helyezte magát…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Technikai SEO kérdésed van? Fordulj a Google-hoz!

Ritkán fordul elő olyan eset, hogy a Google nyíltan felvállalva segítő kezet nyújt a keresőoptimalizálásban. Korábban Matt Cutts, mostanában jellemzően John Mueller és Gary Illyes azok a Google munkatársak, akiktől egyáltalán bármilyen információmorzsát hallani. Ezúttal Gary Illyes posztolta twitterén, hogy bátran írjunk olyan technikai SEO kérdéseket, amelyekről szívesen olvasnánk az Official Google Webmaster Blogon. https://twitter.com/methode/status/821038251595202560  
Tovább a cikkhez
Klikkmánia