Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
AdWords hirdetés: Google Optimize és Google Survey integráció
Az AdWords hirdetés felületén könnyedén létrehozhatunk landoló oldal variációkat, akár kulcsszószinten is? Az egyik remarketing listánk feliratkozóival kitöltethetünk kérdőívet? Jól hangzik?
Tovább a cikkhezHírek
AdWords hirdetés: Smart Display kampány, akár 20%-os növekedés
Április végén jelentette be a Google, hogy már nyilvánosan is elérhető a Smart Display kampány, amivel akár 20%-os konverziószám-növekedés is elérhető. És valóban!
Tovább a cikkhezHírek
AdWords hirdetés: Historikus minőségi mutató
Több nemzetközi hírportál már korábban is megszellőztette, hogy hamarosan többet tudhatunk az AdWords hirdetés eddig igencsak rejtélyesen kezelt minőségi mutatójáról. Májusban a Google hivatalosan is bejelentette, hogy innentől hét új Minőségi mutató áll rendelkezésünkre, melyeket ugyanúgy előhívhatunk az interfészen keresztül az Oszlopok beállítások alól, mint bármelyik másik mutatót.
Tovább a cikkhezHírek
A teljes digitális költés fele már PPC hirdetésből származik
A desktop költés ugyan csökkent, de összességében 6 milliárd dollár pluszban zárta az évet a teljes amerikai PPC hirdetési piac, köszönhetően a mobil hirdetések térnyerésének.
Tovább a cikkhezHírek
Google, mint az új álláskereső portál?
Nemrégiben látott napvilágot a Google-nek egy újabb tesztfelülete, melyből egyértelműen látszódik, hogy a keresőóriás egy álláskereső felületet tesztel a keresési találati listába építve.
Tovább a cikkhezHírek
A SEO szakemberek 90%-a szerint legalább 12 hónap kell az eredményekhez
Februárban a Google kiadott egy hivatalos videót arról, hogy miként válasszunk SEO szakértőt. A videóban megemlítették, hogy legalább 4-12 hónap szükséges ahhoz, hogy látható eredménye legyen a SEO erőfeszítéseinknek. Barry Schwartz is írt erről egy cikket és a cikk végén szavazásra szólította fel a keresőoptimalizálással foglalkozó szakértőket, hogy szerintük mennyi idő kell az első eredményekhez.
Tovább a cikkhez