Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
Popular Times: éttermek, figyeljetek az új Google funkcióra!
A Google még tavaly jelentette be a Popular Times nevű fejlesztését, mellyel már a keresési találati listán (Google SERP-en) megtekinthetjük, hogy egy adott étterem, kávézó, bár stb. mennyire felkapott napon belül. Most továbbléptek és már valós idejű adatokat láthatunk!
Tovább a cikkhezHírek
Black Friday: neked bevált a Google előrejelzése?
Még a Black Friday előtt a Think with Google kiadott egy újabb elemzést, ami a vásárlók változó felhasználói szokásait vizsgálja. Azon kívül, hogy továbbra is hangsúlyozzák a mobilnak az online vásárlásokra gyakorolt hatását, még a napon belüli vásárlói intenzitásokról is érdekes adatokkal szolgáltak.
Tovább a cikkhezHírek
Elindult a think with Google közép-kelet európai oldala
A Google dublini ügynökségi kapcsolattartónktól kaptuk a hírt, hogy már elérhető a think with Google lokalizált verziója is.
Tovább a cikkhezHírek
Összefoglaló az elmúlt hét cikkeiből
Lássuk, melyek voltak a legérdekesebb témák az elmúlt héten.
Tovább a cikkhezHírek
A Google-t nem is érdekli a HTML lang attribútum
A nemzetközi vagy úgyis mondhatnánk, hogy a többnyelvű keresőoptimalizálásban az egyik alapbeállítás közé tartozik a HTML lang attribútum használata. Ugyanakkor ez az egyik olyan beállítás is, amit a legtöbbször elfelejtenek vagy kihasználva a különböző CMS rendszerek alapbeállításait, nem is foglalkoznak vele és így hibásan is jelölik meg a priorizált nyelvet.
Tovább a cikkhezE-kereskedelem, Hírek
Fontos változások a 2016-os ünnepi online vásárlási trendekben
A legtöbb elemző szerint a 2016-os ünnepi szezonban már nagyobb volumenben is megfigyelhetőek lesznek változások a vásárlói szokásokban. Az Adobe Digital Insights legfrissebb jelentése szerint USA-ban 11%-al fog nőni az online eladási érték tavalyhoz képest november 1. és december 31. között. A Deloitte és az eMarketer szerint ezen időszak alatt legalább 95 milliárd dollár lesz…
Tovább a cikkhez