Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A LinkedIn végre meglépte azt, amire régóta vártunk: remarketing!

Régóta várt lehetőségekkel bővítette a LinkedIn hirdetési rendszerét, végre megérkeztek a remarketing eszközök! Lássuk most ezeket az újdonságokat.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

AdWords hirdetés: Új szimbólum használható a szövegekben

Enyhítettek a szimbólumok használatára vonatkozó szigorú szabályokon és az AdWords hirdetésekben már használhatóak a függőleges vonalak (Például: Prémium Keresőmarketing | Klikkmánia). Ez igaz a leíró részekre és a címsorra is. Érdemes a lehető legtöbb hirdetési szövegben tesztelni az új szimbólum CTR-re és közvetve a Minőségi mutatóra és teljes eredményünkre gyakorolt hatását. Ne felejtsétek, hogy a…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Keresőoptimalizálás: Statikus webhelylinkek helyett jön a karusszel

Már egy éve tesztelik a karusszel formátumú webhelylinkeket a Google mobil kereséseknél, most úgy néz ki, hogy élesedett.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Remarketing hirdetés a YouTube megtekintőknek

E hónaptól kezdve már megjelenhetünk keresőhirdetésekkel azoknak, akik korábban megtekintették a Youtube-ra feltöltött videóinkat. Arra már eddig is volt lehetőségünk, hogy felkerüljenek a remarketing listákra azok a felhasználók, akik valamilyen interakcióba kerültek a videóinkkel. Mostantól erre a listára a Google keresőjében is megjeleníthetünk hirdetéseket.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

AdWords hirdetés: Google Optimize és Google Survey integráció

Az AdWords hirdetés felületén könnyedén létrehozhatunk landoló oldal variációkat, akár kulcsszószinten is? Az egyik remarketing listánk feliratkozóival kitöltethetünk kérdőívet? Jól hangzik?
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

AdWords hirdetés: Smart Display kampány, akár 20%-os növekedés

Április végén jelentette be a Google, hogy már nyilvánosan is elérhető a Smart Display kampány, amivel akár 20%-os konverziószám-növekedés is elérhető. És valóban!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia