Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
Új: Facebook dinamikus hirdetés
Az elmúlt hetekben mutatta be a Facebook legújabb eszközét, a dinamikus hirdetéseket, melyek a Power Editorból, illetve a frissített Hirdetéskezelőből érhetőek el.
Tovább a cikkhezHírek
A Facebook eltávolított négy célzási opciót
A Facebook szeptemberben megváltoztatta a célzási lehetőségeket, eltávolított négy célzási opciót.
Tovább a cikkhezHírek
AdWords hirdetésrotáció változás
Bizonyára sokan megkaptátok az AdWords központi tájékoztató levelét, miszerint szeptember 25-től változnak a hirdetésrotációs lehetőségek. Ugyanakkor sokakhoz nem jutott el a hír, mert a Google Partner ügynökségeket értesítették csak központilag a változásokról. Alább a központi levél kicsit módosítva.
Tovább a cikkhezHírek
A LinkedIn végre meglépte azt, amire régóta vártunk: remarketing!
Régóta várt lehetőségekkel bővítette a LinkedIn hirdetési rendszerét, végre megérkeztek a remarketing eszközök! Lássuk most ezeket az újdonságokat.
Tovább a cikkhezHírek
AdWords hirdetés: Új szimbólum használható a szövegekben
Enyhítettek a szimbólumok használatára vonatkozó szigorú szabályokon és az AdWords hirdetésekben már használhatóak a függőleges vonalak (Például: Prémium Keresőmarketing | Klikkmánia). Ez igaz a leíró részekre és a címsorra is. Érdemes a lehető legtöbb hirdetési szövegben tesztelni az új szimbólum CTR-re és közvetve a Minőségi mutatóra és teljes eredményünkre gyakorolt hatását. Ne felejtsétek, hogy a…
Tovább a cikkhezHírek
Keresőoptimalizálás: Statikus webhelylinkek helyett jön a karusszel
Már egy éve tesztelik a karusszel formátumú webhelylinkeket a Google mobil kereséseknél, most úgy néz ki, hogy élesedett.
Tovább a cikkhez