Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Lokális szolgáltatási hirdetések
A vállalkozásoknak hamarosan Google vállalkozás profilra (GBP) lesz szükségük ahhoz, hogy továbbra is helyi szolgáltatási hirdetéseket (LSA) jelenítenek meg, és megjelenítsék az ügyfelek véleményét.
Tovább a cikkhezA brand kulcsszavak emelkedő költségeinek okai
A brand kulcsszavak korábban megbízható és megfizethető módszert jelentettek a vállalkozások számára, hogy vonzzák a márkájukat kereső, nagy értékű ügyfeleket, de az elmúlt évben a márkákra való keresési kifejezések költsége az egekbe szökött, különösen az olyan piacokon, mint a jogi szolgáltatások, ahol a kattintásonkénti költség (CPC) több mint kétszeresére nőtt 2023-hoz képest.
Tovább a cikkhezHogyan használjuk a Google Ads új AI vezérelt képszerkesztőjét
A Google bevezette az AI képszerkesztőt, ami kezdetben a Performance Max kampányoknál volt elérhető, de mára a Search, a Display, az App és a Demand Gen kampányoknál is elérhető.
Tovább a cikkhezÚj videó-optimalizálási funkció a PMax kampányokban
A Google Ads új videójavító funkciót vezet be a Performance Max kampányokban. Ennek a funkciónak a célja a videohirdetések teljesítményének javítása automatizált korrekciókkal.
Tovább a cikkhezA TikTok elindította a search hirdetéseket
Legújabb funkciójával, a keresési hirdetésekkel a TikTok komoly szereplőként pozicionálja magát a fizetett keresőmarketing világában.
Tovább a cikkhezA Google frissíti spam irányelveit
A Google frissítette spam irányelveit, különös tekintettel a webhelyek hitelességének visszaélésére.
Tovább a cikkhez