Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Meta: januártól érkezik az Optiscore, november 1-el módosítottak a capi-n
Januártól globálisan elkezdenek bekerülni fiókokba az Opportunity score támogatások.
Tovább a cikkhezGoogle: hamarosan érkezik a Business links asset és PMAX Szegmentálási nézet
A Google tovább fejleszti népszerű hirdetési rendszerét, ezzel segítve a még hatékonyabb kampánykezelést és az adatok elemzését.
Tovább a cikkhezA YouTube dislike gomb helyett mentés gomb a short videóknál (tesztelés alatt)
A short videók jól megszokott kezelőfelületéről (a jobb felső sarokban, egymás alatt található like és dislike) eltűnik a dislike gomb (a … menübe) és helyet cserél az eddig … menüben található mentés gombbal.
Tovább a cikkhezA meta új betekintést ad a mesterséges intellgencia alapú Advantage hirdetési csomagjába
A Meta új áttekintést tett közzé mesterségesintelligencia-alapú „Advantage” hirdetési csomagjáról, ami tartalmazza a kampányok optimalizálását segítő összes mesterségesintelligencia-eszközt.
Tovább a cikkhezLokális szolgáltatási hirdetések
A vállalkozásoknak hamarosan Google vállalkozás profilra (GBP) lesz szükségük ahhoz, hogy továbbra is helyi szolgáltatási hirdetéseket (LSA) jelenítenek meg, és megjelenítsék az ügyfelek véleményét.
Tovább a cikkhezA brand kulcsszavak emelkedő költségeinek okai
A brand kulcsszavak korábban megbízható és megfizethető módszert jelentettek a vállalkozások számára, hogy vonzzák a márkájukat kereső, nagy értékű ügyfeleket, de az elmúlt évben a márkákra való keresési kifejezések költsége az egekbe szökött, különösen az olyan piacokon, mint a jogi szolgáltatások, ahol a kattintásonkénti költség (CPC) több mint kétszeresére nőtt 2023-hoz képest.
Tovább a cikkhez