Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Erősödnek a life event célzások

Eddig mindössze a Youtube és Gmail kampányokban volt elérhető az életesemények szerinti célzási lehetőség, most azonban kiterjeszti azt a Google és megjelenik displayen is. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Megszűnik a Google Ads üzenet bővítménye

2020. január 27-től megszűnik a Google Ads üzenet bővítménye. Mit jelent ez pontosan és mit lehet tenni? Olvass tovább!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Facebook 3 új hirdetési jelentés készítőt mutatott be

Az ünnepekre való tekintettel a Facebook új eszközöket vezetett be a hirdetőknek, amivel a kampányaik teljesítményét lehet mérni és elemezni.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A BERT hatása a fizetett hirdetésekre

Mostanra valószínűleg, már mindenki hallott a Google legutóbbi algoritmus frissitéséről, a BERT-ről, amely az egyik legnagyobb algoritmus változás volt az elmúlt időszakban. Egyértelmű hatással volt az organikus keresési eredményekre, de most nézzük meg, hogyan érintette a fizetett hirdetéseket. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Itt az új, képes bővítmény a keresési hirdetésekhez

A Google bár még hivatalosan nem jelentette be ezt a típusú bővítményt (ráadásul egyelőre még nem is elérhető mindenki számára), de egyre többen találkozhatnak ilyen jellegű hirdetéssel. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

6 új szolgáltatás Youtube-on

A 2020-as év számos újdonságot hoz a Youtube világában is. Összeszedtük a 6 legnagyobb dobást, mellyel a közösségi videómegosztó oldal készül.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia