Közösségi marketing

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

5 megválaszolandó kérdés a Facebook hirdetések indítása előtt

A Facebook hirdetéseinket nem szabad csak úgy elindítani. Annak érdekében, hogy hirdetések megfelelően készen legyenek, néhány percet rá kell szánnunk arra, hogy átnézzük a Facebook hirdetések beállításait, még mielőtt elkezdenénk költeni a pénzt.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

Konkurenciafigyelés a Közösségi Médiában

A közösségi média stratégia határozza meg, mennyire hatékonyak a kampányaid és mennyire értékes a közösség jelenléte a vállalkozásod számára. A stratégia megteremtése elég nehéz lehet, de még mindig nehezebb tudni, mikor vagy miként javítható. Itt jön be a versenytárs kutatása.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

Hogyan hozzuk ki a legtöbbet a lead hirdetésekből?

Mik is azok az érdeklődőkeresés (Lead) hirdetések? Ez a felhasználóbarát, mobilbarát hirdetési formátum lehetővé teszi a potenciális ügyfelek számára, hogy megadják az elérhetőségeiket, valamint további információkat az általuk érdekelt termékekről vagy szolgáltatásokról.  Blogcikkünkben bemutatjuk, hogyan érdemes alkalmazni a lead hirdetéseket a siker érdekében.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

15 Facebook marketing tipp alacsony költésű cégeknek

Cikkünkben most olyan tippeket gyűjtöttünk össze, melyek korlátozott költségkeret mellett is megállják a helyüket. (Releváns célközönség megtalálása, célzási módok, hirdetések, posztok, Facebook oldal kialakítása, stb.) Természetesen a tanácsokat nem csak kis költésű cégeknek érdemes megfontolniuk és alkalmazniuk.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

Facebook videók: Hogyan érhetünk el magasabb számú interakciót?

Ebben a cikkben megmutatjuk, hogyan hozhatsz létre olyan Facebook videókat, amelyekkel magasabb számú interakciókat érhetsz el.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

4 lehetőség a tökéletes Google és Facebook Ads kooperációra

Számtalan esetben láthatjuk, hogy a brandek és marketingeseik egymással versenyeztetik a hirdetési platformokat, hogy lássák, melyik hoz jobb eredményeket. Érdemes azonban más szemmel tekinteni ezekre a platformokra, hiszen együttműködve sokkal eredményesebben tudják szolgálni üzleti céljainkat.
Tovább a cikkhez
Dániel Varga