Közösségi marketing
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
7 lépés a megfelelő Facebook közönség kiépítéséhez
A megfelelő Facebook hirdetési közönség kiválasztása csökkenti a hirdetési költségeket és javítja a megtérülést. De hogyan lehet igazán releváns közönségre szűrni? Ez egy több lépésből álló folyamat, ezen vezetünk most végig téged.
Tovább a cikkhezÍgy turbózhatja fel a PPC kampányaidat a közösségi média
Ebben a cikkben megtárgyaljuk, hogyan hagyatkozhatsz a PPC hirdetéseidben a közösségi médiára. Olyan módszerekről lesz szó, amelyekkel új lendületet adhatsz a marketingednek és a cégedet a következő szintre emelheted.
Tovább a cikkhez7 egyszerű lépés az Instagram fiókod felülvizsgálatához
Ha Te is használsz a vállalkozásodhoz Instagram fiókot, akkor érdemes rendszeresen felülvizsgálnod annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabban működjön.
Tovább a cikkhezMegmutatjuk, hogy 2020-ban mikor érdemes posztolnod Facebookon!
Egy márka népszerűsítésének legjobb módja a közösségi média, ami függ a létrehozott és kiposztolt tartalomtól is. De ez nem elég ahhoz, hogy egy tartalmat bármikor kirakjuk amikor úgy érezzük. Egy üzleti Facebook-fiók kezelése általában nagyban különbözik a személyes Facebook-fiók kezelésétől.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Hogyan optimalizáljuk profilunkat a helyi felhasználók számára?
Ha közösségi média marketingről van szó, elsősorban követőbázis növelésről és a lehető legtöbb felhasználó weboldalra tereléséről hallunk. Ez az e-kereskedelmi vállalkozások esetében valóban kulcskérdés, azonban mi a helyzet azokkal, akik kizárólag a helyi felhasználókra szeretnének összpontosítani? Megmutatjuk, milyen lehetőségeik vannak azoknak a vállalkozásoknak, akik függnek a földrajzi elhelyezkedéstől!
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Hetet egy csapásra! Hasznos tanácsok az egyéni célközönségekhez Facebookon
Az egyéni célközönségek segítségével olyan látogatókat célozhatunk meg, akik a vállalkozásunk vagy termékünk iránt már korábban is érdeklődést mutattak. Az egyéni célközönség funkcióval elérhetjük jelenlegi és potenciális vevőinket egyaránt. Egyénileg alakíthatunk ki közönségeket és szegmentálhatjuk azokat attól függően kiket szeretnék elérni, például az alábbiak alapján:
Tovább a cikkhez