Keresőoptimalizálás

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Google+ Üzleti oldal összekapcsolása a Google Térképpel

E hónapban jelentette be a Google, hogy már összekapcsolhatjuk a Google+ üzleti oldalunkat (Google Business Page) a Google Térképen elhelyezett címünkkel (Local Business Listing, vagy más néven Google Places).
Tovább a cikkhez
Zoltán Varga

A keresőbarát infinite scrolling

Az úgynevezett infinite scrolling technológia - vagyis amikor az oldalt lefelé görgetve töltődnek be az újabb tartalmi elemek - elég népszerű webdesign trend manapság, pedig használhatósági és SEO aggályokat is felvet.
Tovább a cikkhez
Norbert Boros

Google automatikus kiegészítés, mint branding eszköz

A Google automatikus kiegészítése - korábbi nevén “Autosuggest”, ami a beírt kulcsszavakhoz hasonló keresési kifejezéseket ajánl fel - a keresőben megjelenő márkánkról szerzett első felhasználói benyomás felülete, így döntő jelentősége van annak, hogy milyen javaslatok jelennek meg.
Tovább a cikkhez
Norbert Boros

SEO mítoszok 2014-ben

A keresőoptimalizálási mítoszok jelentős része manapság már lerágott csont. Legalábbis ezt gondolnánk, mégis nem csak új téves információkkal, de több éve a köztudatban lévő SEO tévhitekkel találkozhatunk 2014-ben is.
Tovább a cikkhez
Norbert Boros

A SEO eredményességének helyes mérése

A legtöbb vállalkozás tisztában van annak fontosságával, hogy mérni kell a weboldal teljesítményét, amihez már professzionális eszközök tucatjai állnak rendelkezésre. Mégis általános tapasztalat, hogy a vállalkozások jelentős része nem tudja  hatékonyan kihasználni az analitikai eszközök által nyújtott adatokat.
Tovább a cikkhez
Norbert Boros

Jól SEO optimalizált oldal = Hatékony PPC landing page

Számos cikk jelent már meg arról, hogy a PPC-s gondolkodás és eszköztár hogyan tudja segíteni a SEO-t. Arról viszont kevesebbet olvashatunk, hogy a SEO miként működhet közre a keresőmarketing kampányok hatékonyabbá tételében. Pedig a landing page optimalizálás éppen erről szól: egy jól elkészített SEO landing a PPC-ben is eredményesebb, és vica versa.
Tovább a cikkhez
Norbert Boros