Keresőoptimalizálás
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
Google automatikus kiegészítés, mint branding eszköz
A Google automatikus kiegészítése - korábbi nevén “Autosuggest”, ami a beírt kulcsszavakhoz hasonló keresési kifejezéseket ajánl fel - a keresőben megjelenő márkánkról szerzett első felhasználói benyomás felülete, így döntő jelentősége van annak, hogy milyen javaslatok jelennek meg.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
SEO mítoszok 2014-ben
A keresőoptimalizálási mítoszok jelentős része manapság már lerágott csont. Legalábbis ezt gondolnánk, mégis nem csak új téves információkkal, de több éve a köztudatban lévő SEO tévhitekkel találkozhatunk 2014-ben is.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
A SEO eredményességének helyes mérése
A legtöbb vállalkozás tisztában van annak fontosságával, hogy mérni kell a weboldal teljesítményét, amihez már professzionális eszközök tucatjai állnak rendelkezésre. Mégis általános tapasztalat, hogy a vállalkozások jelentős része nem tudja hatékonyan kihasználni az analitikai eszközök által nyújtott adatokat.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Jól SEO optimalizált oldal = Hatékony PPC landing page
Számos cikk jelent már meg arról, hogy a PPC-s gondolkodás és eszköztár hogyan tudja segíteni a SEO-t. Arról viszont kevesebbet olvashatunk, hogy a SEO miként működhet közre a keresőmarketing kampányok hatékonyabbá tételében. Pedig a landing page optimalizálás éppen erről szól: egy jól elkészített SEO landing a PPC-ben is eredményesebb, és vica versa.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Félnünk kell-e a Google frissítésektől: A természetes backlink profil jellemzői
Egyes Google update-tek ügyfél oldalon erős félelmek kialakulásához vezettek, sokan rettegnek attól, hogy a weboldaluk linkprofilja előbb-utóbb hátrasorolást eredményez. Ezért is gyakori kérdés manapság, hogy melyek a természetes linkprofil jellemzői.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
A vendégblogolás halála?
Matt Cutts, a Google search spam team vezetője kemény hangvételű bejegyzést tett közzé személyes blogján, amely szerint a vendég blogolás halott, legalábbis amit SEO vagy linképítési célból végeznek.
Tovább a cikkhez