Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google Ads bevezeti a havi költési limitet
A Google nemrég bejelentette, hogy június 1-jétől a hirdetők fiókszinten beállíthatják a havi költési limitet. Azoknak a kampánymenedzsereknek, akik több kampányt is futtatnak a fiókban, hasznos lesz ez az újítás, hiszen könnyebben tudják betartani a havi költségkeretet.
Tovább a cikkhezGoogle Marketing Livestream 2021 összefoglaló
A COVID-19 helyreállítási folyamata országonként, régiónként és üzleti szektoronként eltérő lesz, de az átalakulás mindannyiunkra hatással van jelenleg is. A Google elkötelezett a gazdasági enyhítés és a világjárványból való kilábalás segítésében. Arra is fokozottan figyelnek, hogy termékeik a lehető legnagyobb mértékben segíthessenek megkönnyíteni az hirdetők dolgát ebben a nehéz időszakban.
Tovább a cikkhezÜgyfélmegtartás felsőfokon – 4 hatékony stratégia, amelyek garantálják a növekedést
Milyen a jó ügyfelek megtartási aránya az e-kereskedelmi térben? Egy ideális világban ez 100%. De a miénk nem ideális világ, ezért nehéz elérni a 100% -os retenciós arányt.
Tovább a cikkhezA Microsoft egységes kampánykezelő elindítását jelentette be
A Microsoft új eszközével egy helyen kezelhetjük majd a különböző platformokon futtatott kampányokat és a social média organikus tartalmakat is.
Tovább a cikkhezÚj ajánlattételi funkciók a célok eléréséhez Google Ads-ben
Az intelligens ajánlattétel a sikeres automatizált fiókstratégia alapja - különösen akkor, ha olyan eszközökkel párosul, mint az Általános egyezés és az adaptív keresési hirdetések. Annak érdekében, hogy még könnyebben kezelhessük ezeket az ajánlattételi stratégiákat és növeljük a teljesítményt, a Google számos új funkciót vezet be.
Tovább a cikkhezÍgy építs bizalmat az ügyfeleidben – online!
Vásárolnál egy olyan webshopból, ami elsőre nem tűnik megbízhatónak? Foglalsz időpontot egy olyan szolgáltatónál, aminek a weboldala kész káosz? És ha az ismerősöd nem ajánl egy online áruházat, akkor vásárolsz ott? A válasz mindhárom esetben: valószínűleg nem. De miért nem? A válasz egyszerű: nem érzel bizalmat az adott vállalkozás, szolgáltatás iránt.
Tovább a cikkhez


