Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Strukturált adatok: miért fontosak és hogyan használjuk őket?
Bár sokak számára biztosan ismerősen cseng a “strukturált adatok” kifejezés, ennek jelentése, vagy épp jelentősége nem mindenki számára egyértelmű. Keresőoptimalizálás szempontból viszont semmiképpen sem elhanyagolható, használunk-e ilyen mezőket a honlapunkon. Cikkünkben megvizsgáljuk, hogyan alkalmazhatóak strukturált adatok egy weboldalon, ez pedig hogyan járul hozzá az átkattintási arány javításához és az organikus forgalom növeléséhez.
Tovább a cikkhezGoogle “Javaslatok automatikus alkalmazása”
A Google 04.14-én bejelentette hogy a “Javaslatok automatikus alkalmazása” bevezetésre kerül az összes Google Ads fiókban.
Tovább a cikkhezA LinkedIn új profilfunkciókkal segít karrier utunk bemutatásában
A LinkedIn új módszereket vezet be a felhasználók számára a profiljuk karrierbeli hiányosságainak orvoslására.
Tovább a cikkhez16 gyakran feltett PPC-s kérdés és válasz
Kérdezd meg egy PPC-kampánykezelőtől, hogyan lehet a legjobban menedzselni a kampányokat és fogadjunk, hogy az esetek 95%-ban az a válasz rá, hogy „az attól függ..”. Ennek az az oka, hogy tényleg a tényezőktől függ.
Tovább a cikkhezÚjabb Google algoritmus-frissítés: központban a termék értékelések
A Google bejelentette a legújabb algoritmus-frissítését, ami a “termék értékelések frissítése” nevet viseli. Ennek lényege, hogy azok a termék értékelések, amelyek releváns információt nyújtanak az adott termékről, jobb helyezést tudjanak elérni azoknál, amik kevés, a döntési folyamatot nem támogató információkat osztanak meg.
Tovább a cikkhezNöveld a YouTube kreatívok teljesítményét kísérletekkel
A kreatívok eladásra gyakorolt óriási hatását ismerve a Google a következő néhány hétben bevezeti a videó kísérleteket az Ads rendszerében. Ezekkel a könnyen beállítható kísérletekkel nagyobb rálátást nyerhetünk arra, hogy a különböző videóhirdetéseinknek milyen hatásai vannak a Márkanövekedésre, a konverziókra vagy a CPA-ra.
Tovább a cikkhez