Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Hajókerék illusztrációja cél ikonokkal, ellenőrző listával, sakkfigurával, folyamatábrával és aktatáskával, amelyek üzleti stratégiai elemeket szimbolizálnak. A kékkel színezett „stratégia” szó a COVID-19-korszak alkalmazkodását jelzi.

Ügyfélmegtartás felsőfokon – 4 hatékony stratégia, amelyek garantálják a növekedést

Milyen a jó ügyfelek megtartási aránya az e-kereskedelmi térben? Egy ideális világban ez 100%. De a miénk nem ideális világ, ezért nehéz elérni a 100% -os retenciós arányt.
Tovább a cikkhez
Fanni Farkas
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Microsoft egységes kampánykezelő elindítását jelentette be

A Microsoft új eszközével egy helyen kezelhetjük majd a különböző platformokon futtatott kampányokat és a social média organikus tartalmakat is.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új ajánlattételi funkciók a célok eléréséhez Google Ads-ben

Az intelligens ajánlattétel a sikeres automatizált fiókstratégia alapja - különösen akkor, ha olyan eszközökkel párosul, mint az Általános egyezés és az adaptív keresési hirdetések. Annak érdekében, hogy még könnyebben kezelhessük ezeket az ajánlattételi stratégiákat és növeljük a teljesítményt, a Google számos új funkciót vezet be.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja cél ikonokkal, ellenőrző listával, sakkfigurával, folyamatábrával és aktatáskával, amelyek üzleti stratégiai elemeket szimbolizálnak. A kékkel színezett „stratégia” szó a COVID-19-korszak alkalmazkodását jelzi.

Így építs bizalmat az ügyfeleidben – online!

Vásárolnál egy olyan webshopból, ami elsőre nem tűnik megbízhatónak? Foglalsz időpontot egy olyan szolgáltatónál, aminek a weboldala kész káosz? És ha az ismerősöd nem ajánl egy online áruházat, akkor vásárolsz ott? A válasz mindhárom esetben: valószínűleg nem. De miért nem? A válasz egyszerű: nem érzel bizalmat az adott vállalkozás, szolgáltatás iránt.
Tovább a cikkhez
Árpád Szabó
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google új funkciókat jelent be az alkalmazáshirdetők számára

A Google alkalmazáshasználati kutatásai azt mutatják, hogy a fogyasztók 63% -a továbbra is a legjobb alkalmazásélményeket keresi az üzletek újbóli megnyitása után is. Sőt, a fogyasztók 75% -a nagyobb valószínűséggel vásárol olyan márkáktól, amelyek alkalmazásai lehetővé teszik számukra a gyors tranzakciókat.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Egy illusztráció megragadja a közösségi marketing lényegét, olyan ikonokkal, mint a szövegbuborék, az okostelefon és a Twitter madár. A „szociális marketing” szöveggel ellátott kék háttér előtt ez a design finoman utal arra, mikor a leghatékonyabb olyan platformokat használni, mint a posztolnod Facebookon 2020-ban.

Így tedd egységessé céged közösségi média megjelenését

Ebben a cikkben most nem arról lesz szó, hogy hogyan ragadd meg az emberek figyelmét vagy, hogy hogyan ösztönözd őket a kattintásra, megosztásra stb., mert ezekről már sokszor írtunk. Ezúttal vizsgáljuk meg az interakció nélküli hatást, mintha csak egy display típusú brand kampány lenne.
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész