Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Ügyfélmegtartás felsőfokon – 4 hatékony stratégia, amelyek garantálják a növekedést
Milyen a jó ügyfelek megtartási aránya az e-kereskedelmi térben? Egy ideális világban ez 100%. De a miénk nem ideális világ, ezért nehéz elérni a 100% -os retenciós arányt.
Tovább a cikkhezA Microsoft egységes kampánykezelő elindítását jelentette be
A Microsoft új eszközével egy helyen kezelhetjük majd a különböző platformokon futtatott kampányokat és a social média organikus tartalmakat is.
Tovább a cikkhezÚj ajánlattételi funkciók a célok eléréséhez Google Ads-ben
Az intelligens ajánlattétel a sikeres automatizált fiókstratégia alapja - különösen akkor, ha olyan eszközökkel párosul, mint az Általános egyezés és az adaptív keresési hirdetések. Annak érdekében, hogy még könnyebben kezelhessük ezeket az ajánlattételi stratégiákat és növeljük a teljesítményt, a Google számos új funkciót vezet be.
Tovább a cikkhezÍgy építs bizalmat az ügyfeleidben – online!
Vásárolnál egy olyan webshopból, ami elsőre nem tűnik megbízhatónak? Foglalsz időpontot egy olyan szolgáltatónál, aminek a weboldala kész káosz? És ha az ismerősöd nem ajánl egy online áruházat, akkor vásárolsz ott? A válasz mindhárom esetben: valószínűleg nem. De miért nem? A válasz egyszerű: nem érzel bizalmat az adott vállalkozás, szolgáltatás iránt.
Tovább a cikkhezA Google új funkciókat jelent be az alkalmazáshirdetők számára
A Google alkalmazáshasználati kutatásai azt mutatják, hogy a fogyasztók 63% -a továbbra is a legjobb alkalmazásélményeket keresi az üzletek újbóli megnyitása után is. Sőt, a fogyasztók 75% -a nagyobb valószínűséggel vásárol olyan márkáktól, amelyek alkalmazásai lehetővé teszik számukra a gyors tranzakciókat.
Tovább a cikkhezÍgy tedd egységessé céged közösségi média megjelenését
Ebben a cikkben most nem arról lesz szó, hogy hogyan ragadd meg az emberek figyelmét vagy, hogy hogyan ösztönözd őket a kattintásra, megosztásra stb., mert ezekről már sokszor írtunk. Ezúttal vizsgáljuk meg az interakció nélküli hatást, mintha csak egy display típusú brand kampány lenne.
Tovább a cikkhez