Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Hajókerék illusztrációja cél ikonokkal, ellenőrző listával, sakkfigurával, folyamatábrával és aktatáskával, amelyek üzleti stratégiai elemeket szimbolizálnak. A kékkel színezett „stratégia” szó a COVID-19-korszak alkalmazkodását jelzi.

Mitől értékes a cross-selling?

A PPC menedzsment alapvetően nem atomfizika. Általában a meghatározott platform szerinti budget-et elköltik. Az ügyfelek is elvégezhetnék ezt a munkát, de egy nagyon egyszerű oka van annak, hogy az ügyfelek mégis úgy döntenek, hogy fizetnek egy PPC-s szakembernek: ez a szaktudás. Az ismereteknek és a tapasztalatoknak bonyolult hálózata, amelyet egyedül nem lehet megszerezni. A szakember…
Tovább a cikkhez
Nóra Bozsogi

Utazzunk már! – avagy hogyan igazítsd a hirdetéseidet a fellendülő turizmushoz

A pandémia hatását egyértelműen a turisztikai és a vendéglátói ágazatok érzékelték legintenzívebben. Ez a szektor volt az első a válságban - és valószínűleg az utolsók között is lesz, akik kilábalnak belőle. Még most is, amikor a korlátozások enyhültek, a világ turisztikai kiadásai várhatóan csak 2023-ban térnek vissza teljesen. A McKinsey előrejelzése szerint pedig a nemzetközi…
Tovább a cikkhez
Natália Parádi
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Nézd meg a teljesítménystatisztikákat a kibővített konverziókkal

A teljesítmény javítása és a pontos, adatvédelem szempontjából biztonságos mérés megőrzése érdekében bétaverzióban kibővített konverziókat vezet be a Google minden jogosult hirdető számára.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Egy illusztráció megragadja a közösségi marketing lényegét, olyan ikonokkal, mint a szövegbuborék, az okostelefon és a Twitter madár. A „szociális marketing” szöveggel ellátott kék háttér előtt ez a design finoman utal arra, mikor a leghatékonyabb olyan platformokat használni, mint a posztolnod Facebookon 2020-ban.

Hatékony márkaépítés közösségi média hirdetésekkel

Gyakran előfordul hirdetőkkel, hogy márkaépítés céljából akarnak kampányokat futtatni, és a célközönség, a buyer perszónák, a kreatívok és az elhelyezések lehető leggondosabb tervezése után az eredmény mégis valahogy elmarad a közösségi média hirdetésekben. Közelebbről megvizsgálva az okokat, az első, ami feltűnik, hogy a hirdetéseknek alacsony az átkattintási aránya és magas a kattintási költsége.
Tovább a cikkhez
Dániel Stomp
Egy illusztráció megragadja a közösségi marketing lényegét, olyan ikonokkal, mint a szövegbuborék, az okostelefon és a Twitter madár. A „szociális marketing” szöveggel ellátott kék háttér előtt ez a design finoman utal arra, mikor a leghatékonyabb olyan platformokat használni, mint a posztolnod Facebookon 2020-ban.

TikTok World konferencia összefoglaló

A héten sor került az első olyan TikTok rendezvényre, amely kifejezetten marketing szakembereknek és a platformon hirdetni tervező márkáknak szólt. Az eseményen összesen 35 új funkciót mutattak be, cikkünkben a legfontosabbakat fogjuk röviden bemutatni.
Tovább a cikkhez
Natália Parádi
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google Ads: az “About this advertiser” funkció mostantól tartalmaz egy hirdetői oldalt

Az “Advertiser Page” lehetőséget ad a hirdetők számára, hogy megmutathassák a hirdetéseik integritását és még transzparensebben kommunikáljanak a termékükkel kapcsolatban.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia