Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google Ads frissíti az Experiments oldalt
A Google Ads frissített Experiments oldalt vezet be, jelentette be a vállalat szerdán.
Tovább a cikkhezItt a Google Ads új eszköze a nem jóváhagyott hirdetések kezelésére
A Google kiadott egy eszközt a nem jóváhagyott hirdetések kezelésére a Google Ads számára, amellyel megjelölhető és törölhető a szabályzatot sértő hirdetések a fiókban. Ahhoz, hogy ezt integrálni tudjuk, Python, BigQuery API, Google Ads API és OAuth 2.0 ismeretekre van szükség.
Tovább a cikkhezKöszönjünk el az ETA-tól, váltsunk RSA-ra
Mostanra mindannyian hallottuk a hírt, hogy a Google (és a Microsoft) jövőre megszünteti a kiterjesztett szöveges hirdetéseket, alias ETA-kat. Ez egy nagy (és kissé ijesztő) változás néhány hirdetőnek, de az alábbiakban bemutatjuk, miért és hogyan érdemes átállni az adaptív keresési hirdetésekre (RSA).
Tovább a cikkhezGoogle Business Profile (régi nevén: GMB): 7 nap várakozási idő
Egy kisebb változás érkezik a Google Business Profile (régi nevén: Google My Business) jogosultság-kezelésében.
Tovább a cikkhezA legújabb hirdetési formák TikTok-on
A TikTok izgalmas lehetőséget kínál arra, hogy növelje a fogyasztók elköteleződést a márka iránt, illetve hogy a vállalkozás kreatívan megmutassa a személyiségét.
Tovább a cikkhez‘Shops’ szekcióval bővíti a Google a mobil találati listát
A Google tovább optimalizálta a vásárlási szándékú keresési eredményoldalakat
Tovább a cikkhez